VINNER - ukens bilde

MiaMoren

Elsker forumet
Vinneren denne uken ble BASSELUSK sin skjønne Åshild!!

GRATULERER MED SEIEREN!!!

ORIGINAL: Annabella

tøft bilde - grattis til Basselusk[:)]

sign. [:)]

ORIGINAL: Jordbær

sign. [:)]

ORIGINAL: åsså jeg da!

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Basselusk!!!

GULP! Når skjedde dette? Skulle jeg ha kommet med et tema? [&:] Har ikke fått med meg dette, jeg.
Internettet her driver og detter ut hele tiden, så jeg har (som dere sikkert har merket) hatt problemer med å holde meg pålogget lenge nok til å få postet mer enn et par innlegg pr gang. Tusen  takk for stemmene!

ORIGINAL: Basselusk

GULP! Når skjedde dette? Skulle jeg ha kommet med et tema? [&:] Har ikke fått med meg dette, jeg.
Internettet her driver og detter ut hele tiden, så jeg har (som dere sikkert har merket) hatt problemer med å holde meg pålogget lenge nok til å få postet mer enn et par innlegg pr gang. Tusen  takk for stemmene!

hehe, du må ikke forlate oss basselusk [:D] Du vant med glans, men 2.plassen måtte komme med nytt tema.. det går helt fint - vi er bare glad for alle små glimt fra deg

ORIGINAL: MiaMamma

ORIGINAL: Basselusk

hehe, du må ikke forlate oss basselusk [:D] Du vant med glans, men 2.plassen måtte komme med nytt tema.. det går helt fint - vi er bare glad for alle små glimt fra deg

Jeg prøver å titte innom av og til, men når nettet er så ustabilt så må jeg prioritere regningene og mailene mine aller først. Hender jeg detter ut før jeg kommer stort lenger. DRITTNETT. Men nå ser det ut til å være noenlunde stabilt i dag.

Back
Topp