• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

vinner lykke...

*Knalle*

Glad i forumet
jah.. har dere det??

Det har vi !!! noe som ær noe.

her er hva vi har vinni i år...
-var med på tv2 hjelper deg (blei trekkt ut av 30.000 søkere)
-gavekort på 500 fra elkjøp.
-mini pc fra ekspert.
-bilsete (pute) til martine.
-julestjærne og nisser
-2 gavekort på c.ckristoffersen a kroner 1000 og 500
-statoils kaffi avtale for 2011. (via radiogrenland i dag til morran )

før vi fikk martine vannt jeg bilsete fra babyverden. og bytrille på foreldre og barn messa. =)

å så vannt jeg verdens beste mann da vi giftet oss i august. =) tihi.

Alle sier vi bør tippe og spille lotto. vi spella for 400 kroner her for et par uker siden det tjente vi 10 kroner på. så kanskje vi drar inn en større gevinst seinere.

Nå ser det jaggu ut som embrik stikker av med et års betalt bhg plass eller masse vaskepulver.. ikke dårlig. masse lykke til .=)

Gullhår i rompa eller [8D] ? [;)]

IKKJE missunlig i det heile tatt [8|][:-]

Det er mye flax [:D]
Jeg har vunne ett gavekort på meny av 500 kr. Kort liste fra meg!

ORIGINAL: junipie

Det er en start da =)500 kr til mat er mye penger, som gjærne kommer godt med. =)
nå skal det sies at vi er med på ALT av konkurranser stort sett. det er jo litt morro også. =)

ORIGINAL: *Knalle*

ORIGINAL: junipie

Det er en start da =)500 kr til mat er mye penger, som gjærne kommer godt med. =)
nå skal det sies at vi er med på ALT av konkurranser stort sett. det er jo litt morro også. =)

Ja, det var en god start for oss[:)] Vi er ikke så flinke til å delta i konkurranser, men kanskje vi skal begynne å delta mer[;)]
Dere har jo vunnet mye flott[:)]

oi skal si dere er heldige, jeg tviler på vi vinner, det er så mange som sanker stemmer i full fart.. men vi er enda på topp 10 og litt flere stemmer så holder vi oss kanskje der en stund til ;)
eller kanskje du vinner ?

Back
Topp