Vinkveld

Lilletrille

Gift med forumet
Idag skal jeg på vinkveld med barselgruppen[:D] Jeg skal drikke øl da[8D] Men blir sikkert kjempe koselig for det om! Gleder meg[:)]
Sambo skal ha Bianca så vi krysser fingrene for at det ikke blir noen kriser[8|][:)]

Ej me ska ha vin kveld i dag, å litt ost og kjeks:)Lotte e me mormor og bestefar å sambo ska på byn..så i dag ska ej nyte kvelden max me gode venninde på besøk:)ha en super aften;)

Går nog jättebra ska du se :) Jag lämnade lillen här till sambon en helkväll för första gången för ett tag sen o de gick jättebra! Var otroligt skönt för mig o se att sambon klara o ta honom utan att jag var där o inte minst så stärkte de sambons självförtroende väldigt också..Hoppas du får en fin kväll :)

Å så koselig da [:D] Jeg var på jentekveld i går (som endte med bytur [;)]) og det var veldig moro [:D] Går sikkert bra med snuppa og pappa'n også [;)]

hadde du det fiint i går kveld[:D] ?

Hadde det veldig koselig, og det hadde visst gått fint her hjemme også[:)] De lå å sov når jeg kom hjem[:)]

ORIGINAL: Lilletrille

Hadde det veldig koselig, og det hadde visst gått fint her hjemme også[:)] De lå å sov når jeg kom hjem[:)]

det er bra[:D][:D]

Back
Topp