vinker

Gudle i magen

Elsker forumet
deres små unger nå? Nicklas kan det ikkje ennå. Er vel pga me har ikkje vore flinke å vinka til han kanskje hmm..

Han gjorde det i en periode, men ikke i det siste. Morsommere med nye triks [:D]

Her vinker han. Ikke med hånden, men med hele armen [:)] også sier han hade samtidig [:)]

Vinker ja [:)] Vinker til alle når vi er på butikken også, men ingen vinker tilbake[:-] Merkelig[8D]

Nope. Har akkurat lært skikkelig å klappe. Det er han kjempestolt av. Prøver å lære han hvor stor han er, men han bare smiler...[:D]

så mangen skjønne måter dei vinker på da[:D][:D][:D] å så flink å klapper da[:D]

Han har gjort det i ca. 1 uke nå. Men er han trøtt så gjør han det ikke.

Vinker ja, men hele armen[8D] Og blir han veldig ivrig vinker han med begge hendene!

Igår reiste han seg opp, tittet på onkelen sin, vinket og sa "hade"[8D]

Hun kan vise hvor stor hun er. Det har hun kunnet en stund. Men, hun kan hverken vinke eller klappe. Ikke bevisst i alle fall[;)]

Hun vinker ikke nei. (Og i den forbindelse er jeg shiiit lei farmoren som konstant på webkamera; "Ska du vinke te famor, vinke te famor. Ungen kan ikke vinke for f...!! Fikk med en aldri så liten utblåsning her, deilig[;)])

En sjelden gang vinker han, aller helst når han spiser mat, hehe :)

Men han viser hvor stor han er, da. Ikke med armene opp, men ut til siden :p

ORIGINAL: Pastell

Hun vinker ikke nei. (Og i den forbindelse er jeg shiiit lei farmoren som konstant på webkamera; "Ska du vinke te famor, vinke te famor". Ungen kan ikke vinke for f...!! Fikk med en aldri så liten utblåsning her, deilig[;)])

Kan vinke ja! [:)] Har gjort det en stund nå.. Men hun nekter derimot å vise hvor stor hun er!! [8|] Også klapper hun bare med andre, ikke med seg selv[8D]

Også har hun begynt å gi nuss, og det er super herlig [:D]

Nope. Ella gjer ingen "kunster" ho enda. Ser dumt på meg når eg prøver å lære ho å klappe søte og vinke osv[:)]

Niks, sånt gidder han ikke [;)]

Back
Topp