Vinker hei

Labbetussa

Glad i forumet
Himmelbarn
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Heisann! Jeg fikk positiv test i dag! Termindato 7. desember. Andremann. Jeg tør ikke la følelsene flyte helt fritt, for jeg vet at dette sannsynligvis blir et risikosvangerskap. Og det er jo så tidlig ennå også. Men prøver å gi slipp på alle bekymringene som følger med det og heller bare drømme om hvor fint dette kan bli (hurra!).
 
Gratulerer så mye! Jeg testa positivt for noen dager siden og veien hit har vært lang, så kjenner meg igjen i at det ikke er så lett å glede seg så tidlig. Samtidig, positiv test er første steg og akkurat nå er vi gravide, så da er det lov å la seg begynne å drømme litt :Heartred
Håper vi får barnet vårt i desember begge to :love7
(Herreguuud for en tanke!!)
 
Gratulerer så mye! Jeg testa positivt for noen dager siden og veien hit har vært lang, så kjenner meg igjen i at det ikke er så lett å glede seg så tidlig. Samtidig, positiv test er første steg og akkurat nå er vi gravide, så da er det lov å la seg begynne å drømme litt :Heartred
Håper vi får barnet vårt i desember begge to :love7
(Herreguuud for en tanke!!)
Å, gratulerer sååå mye til deg også! Sinnssyk følelse å faktisk være gravid! Jeg håper også at de små klorer seg fast så vi får møte dem!
 
Gratulerer så innmari mye!! :happy093.:happy119 Jeg prøver å tenke litt som deg jeg også; være litt tilbakeholden og nøktern, men samtidig glede meg over det faktum at jeg er gravid i alle fall på nåværende tidspunkt, også får man bare ta en dag av gangen og håpe på det beste:thumleft
 
Tusen takk :cat::cat::cat: jeg tror jeg skal klare å nyte bare det å være gravid, uten å tenke for mye på fremtiden. Sist syntes jeg det var skikkelig, skikkelig stas.
 
Gratulerer så innmari mye!! :happy093.:happy119 Jeg prøver å tenke litt som deg jeg også; være litt tilbakeholden og nøktern, men samtidig glede meg over det faktum at jeg er gravid i alle fall på nåværende tidspunkt, også får man bare ta en dag av gangen og håpe på det beste:thumleft
Ja, sant? En dag av gangen er akkurat passe :)
 
Jeg var hos legen i går og hun mente jeg hadde kommet mye lenger enn 6-7 uker. 13-14 uker, tippet hun. Så kanskje jeg hopper over til oktober-forumet snart, må bare se hva de sier på tidlig ultralyd først :)
 
Jeg var hos legen i går og hun mente jeg hadde kommet mye lenger enn 6-7 uker. 13-14 uker, tippet hun. Så kanskje jeg hopper over til oktober-forumet snart, må bare se hva de sier på tidlig ultralyd først :)
åå, det var jo et skikkelig hopp :D Ønsket jeg kunne gjøre det samme:hilarious:
 
Jeg var hos legen i går og hun mente jeg hadde kommet mye lenger enn 6-7 uker. 13-14 uker, tippet hun. Så kanskje jeg hopper over til oktober-forumet snart, må bare se hva de sier på tidlig ultralyd først :)

Såpass! Ustabil syklus eller? Hvorfor tror legen det?
Gratulerer så mye forresten :) isåfall herlig å hoppe frem til tryggere uker!
 
Ja, det var en stor overraskelse, er både sjokka og glad over å ha kommet lenger enn jeg trodde. Ja, hun mente at livmoren var så stor nå at siste "mens" sannsynligvis hadde vært en festeblødning. Syklusene mine er ganske uregelmessige/lange, ja:)
 
Gratulerer så mye :)
 
Åherregud, som jeg skulle ønske jeg kunne få en sånn beskjed. Så nydelig! Gratulerer så mye! :)
 
Back
Topp