*vinker forsiktig*

gizmo

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hei hei alle sammen

Lenge siden jeg har skrevet noe nå, datt litt ut for en stund siden & etter det "nye flotte" forumet kom ble det ikke noe bedre kan man si.. Veeeel.. Hvordan er det med dere? Dere som er igjen her mener jeg? Jeg har lest en del, men ikke svart så mye..

Vi har siden sist flyttetnærmere venner & familie.. Noe som er helt fantastisk! Humøret mitt er på topp & overskuddet stiger gradvis.. Det er så deilig!
Bølla har fått bhg plass fra 1 Aug & det tror jeg blir bra.. Merker at han er veldig nysgjerrig på andre barn & kommer nok til å trives i bhg med andre..

Jeg prøver å få meg jobb, noe som ikke er så lett med circus 90 søker per stilling her ut.. Bah.. Og jeg som ikke har jobbet på over 2 år.. Sååå.. kryss gjerne fingre&tær for meg

Vel, håper alt er bra med dere alle & GRATULERER til dere som er preggers..HURRA!

Håper dere alle får en toppers sommer med mye sol,varme,snille&søte barn & goooodt humør

Heia

Hyggeli at du e innom her av og tell

*Kryssa alt førr at du får jobben*

Heeeei søte du 

Høres ut som det holder på å ordne seg for deg, så du skal se at snart kommer jobb tilbudet også :) er jo det eneste som mangler nå :D jeg krysser alt :) 
Leser på face at dere har nydelig vær.. gidder ikke like statusen din engang heheh.. her er det bare møkka vær :( 

Er ikke her inne så mye selv.. leser litt av og til og skriver enda sjeldnere... Er som regel ikke så mange her inne når jeg er her heller så det er ikke sånn bånn gass liv :( men vi har jo hverandre på face så vi får jo med oss hva som skjer :D heldigvis :)

Kos dere masse i sommer og nyt den :) 

Hehe, er i samme situasjon som deg :D Flytter as we speak, Knotten har bhg-plass fra midten av august og jeg leter desp etter jobb :P 

Godt å høre at det står bra til med deg :D

Det er SÅ godt å høre at det går din vei (selv om jeg har deg på FB og følger med der også ;). I like it! Crazybaby begynner også i bhg. 1 august - noe som er positivt for en liten daltus. Håper du snapper en jobb ganske fort. :)

Back
Topp