Vinglepetter

Jeg har fagbrev i hestefaget men kunne tenkt meg å bli dyrepleier.. men da må vi vekk fra der vi bor da dette ikkje er mulig utdannelse her :-( men får se etterhvert jeg jobber jo ikkje med hest lenger heller. Men skulle gjerne det men kroppen min spiller ikkje på lag :-(

Gikk først ett år med norsk, hadde planer om å bli lærer innen norsk og naturfag i ungdomsskolen, men havnet på førskolelærerutdanning til slutt. Har ikke angret et sekund! :-)

Tok først helsefagarbeider og så tok jeg barsel og barnepleier som en videreutdanning.
Så nå er tittelen: spesial helsefagarbeider innenfor barnepleie. Kan forkortes til barnepleier når man presanterer seg til nye pasienter flere ganger om dagen :p
Jobber i avlastning og bolig for funksjonshemmede barn og ungdom, og på føde/barsel/gyn avdeling på sykehus.
Liker begge jobbene godt, så er glad jeg valgte de utdannelsene jeg har valgt ;)

Herregud, JA. Har studert markedsføring og sykepleie. Jeg hater faktisk sykepleien, og jeg vil bytte igjen.

Jepp. Har ett år igjen av grunnskolelærerutdanningen, men tar ett år perm nå pga baby, og har hoppet over på masterutdanningen, så da blir det to år til med skole. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig, men nå har jeg i alle fall tre år å tenke på. :)

Har fullført Vgs og læretid, har fagbrev i Automasjon. Har jobbet innenfor det til no, men det e virkelig ikkje det eg vil. Men å skulle begynne på skule og bytte no virker så utrulig vanskelig! Når man e komt til det punktet der man prøver å starte familie... Aner ikkje ka man har rett på og Kordan man finner ut av jungelen heller:)

Back
Topp