vinglepetter :P

mrs secret

Blir kjent med forumet
det er meg ...bestillte meg 3d ul med en gang jeg fann ut at jeg var gravid,så bestillte til uke 11-12   men så fann jeg ut at det var kun utvendig og da ser jeg for meg at jeg ikke hadde fått sett så mye så nå har jeg bestillt meg ul med gynekolog  så nå skal jeg neste torsdag (ca 11 uker).så hadde jeg bestillt legetime for første svangerskapskontroll torsdagen i ferien min men så ombestemmte jeg meg og vil ha den tidligere så da skal jeg til det første feriedag (mandag). så nå har jeg kortet ned ventetiden litt :)
 
vet de du bestilte hos at du kun er kommet til uke 12 når du har time hos dem? isåfall syns jeg de var useriøse som ikke ga deg beskjed om at det antagelig ikke gikk an å se noe særlig, 3d er jo svindyrt :O Jeg tror ikke det er vanlig å ta 3d ul før omkring den tiden man er på vanlig ul...
 
vet de du bestilte hos at du kun er kommet til uke 12 når du har time hos dem? isåfall syns jeg de var useriøse som ikke ga deg beskjed om at det antagelig ikke gikk an å se noe særlig, 3d er jo svindyrt :O Jeg tror ikke det er vanlig å ta 3d ul før omkring den tiden man er på vanlig ul...
 


Javelin skrev:
vet de du bestilte hos at du kun er kommet til uke 12 når du har time hos dem? isåfall syns jeg de var useriøse som ikke ga deg beskjed om at det antagelig ikke gikk an å se noe særlig, 3d er jo svindyrt :O Jeg tror ikke det er vanlig å ta 3d ul før omkring den tiden man er på vanlig ul...

3D er vanligvis ikke anbefalt før i uke 28 eller noe trodde jeg. Men fint at du begynner med vanlig UL når det er såpass tidlig.... spare 3D'en til litt senare :)
 
der jeg tar 3D ul tar de ikke inn før tidligst uke 26 for man ser ikke noe særlig før det. da blir det bare som en vanlig ul.... så jeg tenker å ta det 28-30..
 
Back
Topp