mamma til 3 nå
Elsker forumet
Her er vinflaska som jeg har scrappa til min snille kollega som hadde bursdag i går:-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: smashSå kom du ikke innom og sa hei [&:] Neste gang må du komme innom og si " Hei, det er jeg som er Smash" he he he
Kjempeflott!! Jeg så deg forresten på jobben din for 2-3 uker siden[:D] Kjente deg igjen med en gang!
ORIGINAL: mamma til 3 nå
ORIGINAL: smashSå kom du ikke innom og sa hei [&:] Neste gang må du komme innom og si " Hei, det er jeg som er Smash" he he he
Kjempeflott!! Jeg så deg forresten på jobben din for 2-3 uker siden[:D] Kjente deg igjen med en gang!
Blir det noe treff i Kragerø snart eller???
ORIGINAL: smashJa, håper jeg kan da altså. Jeg skal på treff til Kongsberg første helgen i februar:-) Morro med treff:-) Får så mange ideer fra hverandre. Jeg vet at det er stress på Down Town ja, uff. Hadde vært koselig å hilse på deg vettu:-) Hos oss er det som regel ganske stille:-)
ORIGINAL: mamma til 3 nå
Blir det noe treff i Kragerø snart eller???
Skulle gjerne gjort det, men det er sååå stress oå down town med 2 unger som skal løpe i hver sin retning for å se på det ene etter det andre![8D] Men LOVER å gjøre det neste gang[:D]
Ang treff i Kragerø, så er det ikke så mange som kunne... Så tenkte å ta det om et par mnd.. Kanskje flere kan da[:D]