Vinersko til gutt

Mammaen til Malin

Forelsket i forumet
Noen andre her som har barn som er veldig høg på risten og har et godt forslag til hvilken vintersko jeg kan kjøpe?

Har prøvd alle skoene de har her og jeg får ikke noen av de på foten hannes. Han har en bred fot og er veldig høg på risten.

Viking eller Super Fit [:)]

min har også høy vrist og brede føtter, men Viking-gore tex sitter som et skudd[:)]

SIer meg enig i viking.

Det er det eneste som har passet for mitt bøllefrø gjennom årene

OG viking var best i test på tv2 hjelper deg også[:)][:D]

var de ikke?[8D]

Viking er også ganske trange vist man har høy rist. Jeg har Viking høst-sko til kidden, og dem er nesten umulige og få på. I fjor hadde vi Ecco-sko til vinteren, men gidde opp ! [&o]

Så i år kjøpte vi Norøna vintersko, og det er NULL problem og få dem på !

Viking sine var de helt fri for her, håper de får de inn igjen veldig snart slik at vi får prøvd de.

Hvilke butikker selger norrøna sko?

Vi kjøpte ecco til minsten. Han har gått med de to ganger, så har ikke så god erfaring med de til så små, men får de lett på, og han er høy over vristen.

ORIGINAL: Lois Lane

Vi kjøpte ecco til minsten. Han har gått med de to ganger, så har ikke så god erfaring med de til så små, men får de lett på, og han er høy over vristen.

Har prøvd ulike Ecco-sko, men har ikke sjans å få de på han :(

ORIGINAL: Mammaen til Malin

har du prøvd kavat? hvor gammel er han? den modellen som heter kavat defender har vi og den er romslig og god og ikke minst varm og fin :D

hadde Vikining i fjor, i år har vi Ponny.
i år har vi tilogmed plass til lester oppi og[:)]

ORIGINAL: *juma*

ORIGINAL: Mammaen til Malin

har du prøvd kavat? hvor gammel er han? den modellen som heter kavat defender har vi og den er romslig og god og ikke minst varm og fin :D

Han er snart 15 måneder og lærte seg å gå for ikke lenge siden. Her hadde de kun Kavat i store størrelser, så vi har ikke fått prøvd de

har superfit. Eneste vi fikk på. Supre goretex sko. Holder de tørr, varm og god[:)]

Back
Topp