Vindusvask

tingeling1

Forumet er livet
Ja da har jeg faktisk vasket alle vinduene i huset! Og det var en stund siden sist for å si det sånn.....

Vasker dere vinduer ofte eller?

Så flink!!![:)][:)] Deilig å få sånt gjort!!

Gjør det ikke så ofte nei. 2-4 ganger i året kanskje... Mannen tok det for 2 uker siden, men vi har jo helt nye vinduer nå da. Litt kjekkere da!![:)]

Gjør det 1-2 ganger i året! [8D] Ikke ofte med andre ord[8D] Men vi bor på ett sted som gjør at vi har forbausende rene vinduer nesten hele tiden! [:D]

så flink du er!

jeg har pleid å være flink sånn 3-4 ganger i året (mer enn nok ifølge svigermor),
men jeg har ikke vasket vinduer på snart 2 år! svigermor vasket inn i leieleiligheten
og nå inn her! men til jul skal jeg gjøre det selv! [;)]

*kremt*

Vi leier, og jeg har faktisk ikke vasket vinduene utvendig på de 4 årene (!) vi har bodd her.. Har ikke falt meg inn, jeg har jo vasket innvendig, har liksom ikke gjort meg noe at de var litt smussete utvendig..

Synes ikke de er så skitne jeg... men har faktisk tenkt og gjøre det i nærmeste fremtid, tenkt på det en stund nå ( bare ikke kommet så langt)[;)]

gjorde det i går.. sist jeg gjorde det var vel i våres en gang... så sånn ca 3-4 ganger i året tenker jeg [;)]

Back
Topp