Vinduet åpent eller ikke..

Mmmills

Betatt av forumet
Jeg funderer på hva som er lurt eller ikke rundt det med lufting på rom. Jeg er avhengig av å ha vinduet åpent på natta. Må ha frisk luft! Det er jo en fin tid vi får barna i, men jeg vil ikke gjøre noe "feil" heller. Så.. er det greit å ha vinduet åpent, eller er det ikke?

Jeg må også ha åpent vindu om natta, men mannen vil ha det stengt på grunn av sønnen vår. Nå fant jeg ut at han sover likevel i sengen med meg, varmt og godt og ikke i trekken, og dessuten blir det ikke iskaldt heller. Tror jeg skal ha vinduet åpent i natt. Det står ikke på vidt gap heller.

Bare barnet ikke ligger i trekken :) så tror jeg det går bra. Men det må ikke trekke på barnet, bruk lue evt kanskje?

De sier at barna har det bedre om det er kaldt enn for varmt. Dette pga de ikke klarer å regulere temperaturen selv enda, og da er det værs om de blir for opphetet:)

jeg kommer til å ha vinduet åpent som jeg har nå :)
senga er ikke i nærheten av trekken og blir det kaldt på rommet kler jeg heller på litt mer, som f.eks lue :)
de sover jo ute om vinteren i vogna så jeg ser ikke problemet :)

Jo kaldere jo bedre sover ikke i trekken og er god å varm når hun våkner. Ligger svøpt i ullteppe og med dyne over

jeg kommer til å ha vinduet åpent som jeg har nå :)
senga er ikke i nærheten av trekken og blir det kaldt på rommet kler jeg heller på litt mer, som f.eks lue :)
de sover jo ute om vinteren i vogna så jeg ser ikke problemet :)
Nei, ikke sant. Eneste forskjellen med vogn som jeg tenkte på var at det blir lettere for meg å følge med da ettersom jeg helt sikkert er mer våken under vognduppene enn på natta. Men hvem vet!? :-) Uansett, da kan jeg med god samvittighet ha vinduet åpent.

Vi har vinduet lukket da sykehuset anbefaler sovetemp. på 18 grader.
Men hva med dere da? Sover dere godt og våkner uten hodepine når rommet er så "varmt" ? Det er nettopp det jeg er litt redd for. Dagskvaliteten blir milevis dårligere om jeg skulle hatt det så varmt på soverommet da jeg får hodepine av det.

Men hva med dere da? Sover dere godt og våkner uten hodepine når rommet er så "varmt" ? Det er nettopp det jeg er litt redd for. Dagskvaliteten blir milevis dårligere om jeg skulle hatt det så varmt på soverommet da jeg får hodepine av det.
Vi sover best i kaldt soverom, men da temperaturen på natta kryper litt for langt ned enda, holder vi det igjen.

Back
Topp