vinduene...

ninur

Forelsket i forumet
vasker dere vinduene ute jenter?? jeg er så redd for å falle ned fra stol/stige!!!

Nix, ingen vask av vinduer på utsiden her. Vinduene våre går ikke ann å snu og vi bor i andre etasje. Vasker dem på innsiden og drar gardinene for.[:D]

hmm..vaske vinduer?? hva er det..
d har jeg faktisk aldri gjort her i huser.....når jeg titter etter, tror jeg kansje det skulle vært gjort for et år siden...eller noe...

Hva med sånn kjempelang kost som vinduspussere bruker....

Dårlig med det gitt... bor i 7 et i høyblokk vi så tror ikke jeg skal drive å flakse rundt på utsiden å vaske, hihi [8D]

ja vi har terrasse langs alle vinduene[:D]

vi skal male inne og skifte kjøkken først men når det er gjort så blir det nok en vindusvask..Ser at det trengs når sola står rett på for å si det slik :P hehe

huff.. vinduene utenfor har ikke blitt vasket på 2 år[8D] siden vi flytta inn her..hehe.. det er utrolig høyt å masse arbeid, spesielt stuevinduene som er svære, med sprosser og høyt oppe...

ORIGINAL: ile77

Nix, ingen vask av vinduer på utsiden her. Vinduene våre går ikke ann å snu og vi bor i andre etasje. Vasker dem på innsiden og drar gardinene for.[:D]

Du får gjøre som bestefaren min på 85 år gjør..... Han bruker hageslangen og en flaske zalo.  Står og spyler vinduene, samtidig som han drypper på dråper med zalo på strålen.
I følge han fungerer det ihvertfall helt supert, og jeg tror ikke han er så veldig svaksynt ennå[:D][:D][:D]

godt tips til vindusvasking utendørs.....

spyl vinduene med vannslangen, hold zalo flasken å sprut salo på vannstrålen som du sikter opp på vinduene, slik at du ser det kommer zalovann på vinduene... så spyler du av...
skinnene rene, å lett som en lek:D

ops, så ikke at du hadde skrevet det fra før....

hehe.. da er jeg åg din bestefar like smarte... for det er utrolig effektivt!

ORIGINAL: Elinex

ja vi har terrasse langs alle vinduene[:D]

samme her

Back
Topp