Vindtett dress til baby

Desemberbaby86

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Jeg tenker å kjøpe en vindtett dress til mini nå når det nærmer seg våren. Når det blir varmere i været, og feks på fjellet i påsken, kommer han sikkert til å være litt utenfor vognen også, i bæresele osv. Syns de vindtette fleecedressene fra polarn o pyret er veldig fine, men de koster vel 600 kr, og det syns jeg kanskje er mye for et plagg som bare passer noen måneder.
Noen som har noen tips om vindtette dresser fra andre merker?
 
Jeg har kjøpt en tynn dress fra reima. Var veldig heldig og fant den til 70% på babyshop. Ellers syns jeg reflex har mye fint til de små før de begynner å sitte på bakken. De er også rimeligere enn mye annet.
 
Skulle til å foreslå polarn o pyret, men jeg er enig i at dressene er dyre. Jeg kjøpte på Norwegian Outlet til mine eldste, der var det litt billigere.
 
Skulle til å foreslå polarn o pyret, men jeg er enig i at dressene er dyre. Jeg kjøpte på Norwegian Outlet til mine eldste, der var det litt billigere.
Selges de fleecedressene til en billigere pris på outleten på Vestby? Får be samboeren stikke innom der etter jobb en dag, eller kanskje ta meg en tur selv... Skulle hatt en ny jakke til meg selv, og er jo mye fint og ikke så dyrt der :)
 
Selges de fleecedressene til en billigere pris på outleten på Vestby? Får be samboeren stikke innom der etter jobb en dag, eller kanskje ta meg en tur selv... Skulle hatt en ny jakke til meg selv, og er jo mye fint og ikke så dyrt der :)
Ja, det er vel alltid minimum 30% rabatt på alt på hele outleten, og de har pleid å ha de dressene der. Er lenge siden jeg var innom sist, så kan ikke si med hundre prosent sikkerhet at de har nå, men jeg tipper de har.
 
Noen som vet hvordan størrelsene er på disse dressene fra polarn opyret?
 
Hvis man følger pop på facebook har de ofte tilbud fra siden sin der. :)
 
Back
Topp