Vin!

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Har kjøpt en vin som skal være alkoholfri, ebony vale heter den. Så står det på etiketten at der er 0, 05% alkohol? Kan jo ikke kose meg med den da!?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ingen problem! 0,5% er det som finnes naturlig i blant annet brød og kefir, og også i alkoholfrie øl og viner.

Du kan slappe helt av:)

Fra mobil.

Alkoholfritt øl inneholder vel 0,5%.. Det er så lite at det ikke har noen betydning. Det kan sammenlignes med alkoholinnholdet i brød og kefir. Under 0,7% er ansett som trygt for gravide.

Noen som har funnet en alkoholfri vin som ikke er søt? Jeg prøvde en hvitvin som heter Natureo. Ikke så verst, minnet veldig om vanlig vin, men ble kvalm etter to glass fordi den var så søt :angry3

Noen som har funnet en alkoholfri vin som ikke er søt? Jeg prøvde en hvitvin som heter Natureo. Ikke så verst, minnet veldig om vanlig vin, men ble kvalm etter to glass fordi den var så søt :angry3

Jeg har drukket en musserende alkoholfri som var lagt fra søt, men jeg syntes ikke den var særlig god. Dessverre er det sikkert halvannet år siden jeg drakk den, så husker ikke hva den het.

Rosevinen Bonne Nouelle er derimot veldig søt med smak av jordbær, så vet du det, sånn i tilfelle du fant ut at du skulle prøve den :)

Fra mobil.

Nå fikk jeg lyst på vin :p

❤️Februar 2015❤️

I Sverige selge di alkoholfri øl med 0,0% huske eg fra sist:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp