Vin osv?

Jeg er veldig glad i Casamatta Rosso 2014. En veldig fruktig rødvin syns jeg, ikke så kraftig, så den er lett å drikke.
En lett drukket rødvin som jeg syns er helt klart best av alle rødviner er valpolicella. Anbefaler de vinene. ;)

Petite chablis er ganske lett å drikke. Og ikke så spiss smak som riesling.

Ikke drikk de billige ungdomsvinene, det finnes så mye bedre viner med samme sødme, men som smaker så mye bedre. Dr. Loosen har mange ulike i ulike prisklasser som du kan prøve. Men det er ikke noe flaut å gå å si på polet akkurat som du sier her. De har masse peil, og kan lett finne en vin til deg, hilsen tidligere polansatt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke drikk de billige ungdomsvinene, det finnes så mye bedre viner med samme sødme, men som smaker så mye bedre. Dr. Loosen har mange ulike i ulike prisklasser som du kan prøve. Men det er ikke noe flaut å gå å si på polet akkurat som du sier her. De har masse peil, og kan lett finne en vin til deg, hilsen tidligere polansatt :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Enig! Jeg husker jeg begynte med Dr. Loosen:)

Samme som jeg var:) jeg likte veldig godt Blue Nun, den er ganske søt!! Eller den gjennomsiktige/frosta hvitvinen som har sånn "vindu" man kan se igjennom.. Husker ikke hva den heter:p også burde du prøve bacardi razz med sprite istedenfor cola!! Og den evig gode strawberry daquri:D

Jeg liker viner med litt kullsyre, litt som asti.
Tobacco road er favoritten min :)
Og siden det er så lenge siden jeg har drukket alkohol har jeg fullstendig hjerneteppe på hva druen heter :p)

Back
Topp