Vin er godt

x1xPastella

Forumet er livet
Plutseli åpna vi ei flaske vin vi, mmmmm den var god

Hørtes godt ut...nam nam.. [8D]

Mmmm så godt[:)]
kose dere masse!!
Har tatt et par øl jeg i dag da!

Øl er godt det å da...

Vi har jo siste kvelden sammen på 1 uke vi nå...

Jeg drar 1 uke ned før enn samboern min

Da er det viktig at dere koser dere ja!!
Blir nok ekstra koselig når han kommer etter[:)]

mmm.. det hadde vært godt med ett glass.

Akkurat ferdig med å bake pepperkaker og pepperkakehus vi nå. Så skulle jeg bare legge alle delene til huset og garasjen sammen,og da oppdaget jeg at en del av taket og en vegg på garasjen mangler....
ÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!!! Blir så irritert!! Sån blir det når vi begge skal holde oversikten!! jaja. har mer deig, så vi lager resten i morgen!

HJELPES!!!

Tåler INGEN ting jo!!!

Er susen i hue!!!

Hehe.. Er ikke mye som skal til! Var litt susen i huet selv jeg den kvelden du dro`n litt langt med den krumkake-bakinga til Therese [:D][:D]

HAHA de kromkakene var sikkert gode!!!

Savner kromkakene jeg!!!

ORIGINAL: Pastella

HAHA de kromkakene var sikkert gode!!!

Savner kromkakene jeg!!!
[:D][:D][:D]

Hehe - jeg har smakt en liten slurk med hvitvin for første gang i mitt liv i dag - og det smakte minst like ille som rødvin[8D]
Øl var bare enda værre - smakte en bitteliten slurk (for første gang) av det også men fysj! smaker værre enn det lukter, jo[:'(]

Hver sin smak - jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kan drikke safta mens den er fersk, men må vente til den smaker mygla[8D][;)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Hehe - jeg har smakt en liten slurk med hvitvin for første gang i mitt liv i dag - og det smakte minst like ille som rødvin[8D]
Øl var bare enda værre - smakte en bitteliten slurk (for første gang) av det også men fysj! smaker værre enn det lukter, jo[:'(]

Hver sin smak - jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kan drikke safta mens den er fersk, men må vente til den smaker mygla[8D][;)]

He he! Godt poeng Men da har ikke du fått smake riktig type til deg! Mange smaker på vin vettu [;)]

Øl er det mage meninger om, men for meg er det en sommerdrikk, og ikke noe jeg drikker i mengder! Mmmm sommersol og iiiiiskald utepils på Zacken!

ORIGINAL: maiblomst

ORIGINAL: ~Fiorellina~

He he! Godt poeng Men da har ikke du fått smake riktig type til deg! Mange smaker på vin vettu [;)]

Øl er det mage meninger om, men for meg er det en sommerdrikk, og ikke noe jeg drikker i mengder! Mmmm sommersol og iiiiiskald utepils på Zacken!

Det er smaken av "noe gammelt" jeg synes er ekkelt - den alkoholsmaken har det vert i alle rødvinene jeg har smakt på også.. samme med øl - smaker saft som har stått ALTFOR lenge på disken i varmen[8D]  Hjelper ikke HVOR kald den er da[8D]

Fio jeg er veldi enig med deg, men jeg er blitt vant til å drikke det... Og nå syns jeg det er godt... I perioder syns jeg hverken øl eller rødvin er godt, da kan det gå med hvitvin eller rusbrus... Men rusbrus er jo som saft!!!

I dag fikk jeg lyst på rødvin og det var faktisk kjempegodt, noe jeg ikke har syns siden lenge før jeg blei gravid...

Back
Topp