x1xPastella
Forumet er livet
Plutseli åpna vi ei flaske vin vi, mmmmm den var god
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Fiorellina~
Hehe - jeg har smakt en liten slurk med hvitvin for første gang i mitt liv i dag - og det smakte minst like ille som rødvin[8D]
Øl var bare enda værre - smakte en bitteliten slurk (for første gang) av det også men fysj! smaker værre enn det lukter, jo[:'(]
Hver sin smak - jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kan drikke safta mens den er fersk, men må vente til den smaker mygla[8D][;)]
ORIGINAL: maiblomst
ORIGINAL: ~Fiorellina~
Hehe - jeg har smakt en liten slurk med hvitvin for første gang i mitt liv i dag - og det smakte minst like ille som rødvin[8D]
Øl var bare enda værre - smakte en bitteliten slurk (for første gang) av det også men fysj! smaker værre enn det lukter, jo[:'(]
Hver sin smak - jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor de ikke kan drikke safta mens den er fersk, men må vente til den smaker mygla[8D][;)]
He he! Godt poeng Men da har ikke du fått smake riktig type til deg! Mange smaker på vin vettu [;)]
Øl er det mage meninger om, men for meg er det en sommerdrikk, og ikke noe jeg drikker i mengder! Mmmm sommersol og iiiiiskald utepils på Zacken!