Vimsa sjøl!

martesofie

Glad i forumet
Ble super happy da jeg så at jeg hadde fått pakke ifra nøstebarn idag :D Hadde virkelig overgått meg selv og bestilt meg garn og strikkepinner som jeg skal bruke til å strikke babyteppe! Ble glad for at det var kommet og så frem til å sette meg ned med dette etter middagen.. Greia er at jeg har så klart glemt å legge oppskriften i handlekurven, så den fulgte selvsagt ikke med :( Jeg som absolutt ikke kan strikke noe særlig, trengte virkelig den oppskriften, så jeg ble veldig skuffet når jeg bare måtte pakke vekk ulla og pinnene igjen.. Ble fryktelig irritert på meg selv for at jeg må være så vimsete! Var nesten så jeg holdt på å begynne å gråte :p disse hormonene altså! Nå er i alle fall oppskriften bestilt , også satser jeg på at jeg får den i posten i løpet av noen dager bare :)

oj, såpass :p så bra at den sto pent en annen plass da, å ikke inni en annen bil eller noe :p

Kanskje du må begynne å henge en mengde med post-it lapper rundt i bilen; "Husk å sett på håndbrekket!" eller "Står bilen i gir?" :p

Uhell kan jo skje den beste! Om man er gravid eller ikke :p Kan ikke annet en å være glad for at det gikk bra også huske godt på det til neste gang :)

Hihi, godt det er flere [:)]
Sto jo en artikkel på forsiden på BV i dag om at man blir litt ekstra surrete i svangerskapet. Kjente meg igjen!
Du får bestille oppsskriften utenom. Tar sikkert ikke lenger tid å sende et brev, så du burde ha den innen et par dager.

Back
Topp