Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I en bil på den fineste utkikk plassen i haugesund.. fy fader de va flaut asså.. de va enn mann så va ute å lufta hunden sinn så kom han gående rett forbi vindue på bilen. de var mørkt så sto han å kikka inn... vi hadde litt lys på i bilen.. Det var så flaut at eg visst ikkje hvor eg skulle gjøre av meg..
Egentli har eg ikkje hatt sex så mange rare plasser... Hmm tenke.... har hatt meg til på ett utested i haugesund på toaletten men de e sykt lenge siden da ellers blir de vel i en seng elle en sofa[8D][:)]
............Hmmmmmm.............bak et tre i dyreparken(med sambo, altså), på toalettet på Flesland (det var kø når vi kom ut. DET var flaut det!), på brygga like ved båtleia, den fineste dagen i Juli og MASSE båter tøffet forbi, og flere plasser...........men dette holder vel?
*i en park midt i sentrum...biler som kjørte forbi like ovenfor[:D][8D] tro om noen så oss?[8D]
*på ett do på ett utested
*utenfor fotballstadion her nede med sjøen
*på ei trapp i ei bakgate i sentrum
++++
Hmm .. I sjøen på stranden i Mallorca nå i sommer, med MASSE snorklende folk rundt oss hahaha.. og I sjøen på Bulgaria i fjor..
Og rett utenfor hans foreldres hus.. På en fotballbane.. I kjøkkenvinduet..
Og i kongeparken under russetreffet , rett ved siden av en tursti , vi fikk publikum og, men ga faen i d hehehehe men d var ikke med min nåværende mann :)
Tror ikke vi har sånn psychosprøe plasser hehe.. d var noen av de rareste hvertfall tror eg..
badestamp mens det va flere oppi, bak tribunen på en fotballbane, busskur, utested i byn, blow-job i speedbåt rett utpå sjøen før du kjører inn i vågen (fikk tilskuere da "snarveien" kjørte forbi oss hehe) o.l kommer ikkje på mer i farten[&:]
hmm med exsen min hadde vi oss i en kinosal mens vi så XXX, skolen jeg gjekk på på toalettet der, ved busstoppet på skolen, ved en idrettribun, bilen, sengen til kompisen hans, kjøkkenbordet, sofaen til besteforeldra hans, mens han jeg er forlovet med nå er det bare på en rasteplass med en 17 mai blowjob ogbak butikken like ved der vi bor,og på hytta til muttern og stefaren min med de liggende vegg i vegg...
Etter E18, på et parkeringstak i et offentlig basseng midt på natta, i et hjørne på et utested, utenfor et utested fler steder å men jaja er vel en grunn til at jeg er singel.
hmmmm.. med eksen dette da.. på en handicap-dass på en campingplass, i guttedujen på sanitæranlegget på campingen på gol, en utkjørsel på et fjell, mens biler kjørte forbi tett inntill..[:D]
Kan noen av dere forklare meg hva som er så hot med sex på do på utested? Jeg kan ikke tenkte meg et eklere sted å ha sex gitt. Nasty rett og slett.
Svar. Hadde det vært i dag så kunne det ikkje falle meg inn å ha sex på ett utested. Nasty ja... Det er lenge siden det skjedde.. Utrolig hva en kan bli lurt til asså...:P