Ville egentlig ikke lage tråd

ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Er så mye symptomer nå [X(][8|] Blir gaaal av dette [:o]

bare ei uke igjen snuppa:) om jeg ikke kommer til deg da:)
Ohhh, er lenge egentlig [8|] Men en ting sier jeg bare, får jeg kviser igjen tester jeg før [:D]

Fult mulig du har mistet også, de fleste mister i forbindelse med mensen.. Så du vet aldri [;)][:D] 

Dørti: jeg fikk så jævlig kviseutbrudd sist at du aner ikke.. Pizza face [:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Fult mulig du har mistet også, de fleste mister i forbindelse med mensen.. Så du vet aldri [;)][:D] 

Dørti: jeg fikk så jævlig kviseutbrudd sist at du aner ikke.. Pizza face [:D]

hehehe:)

jeg viiil ha kviser!
Jeg og [:D]

Jeg klør liksom på selve brystvorten og i området rund.. gjør du det og?
Jepp, på det brune liksom [;)] har noen jævlige blodårer som ikke ligner grisen nå [:D]

Har ikm imorgen. Har murringer og ømme bryst, men regner med det er tr-symptomer... [:'(]

Er livredd for å ønske for sterkt da det er såå mange som sliter med å få til, når ønsket er sterkt. Har sett og lest så mange sånne historier. Redd for blokkeringer, pga det.... [&o]

Masse lykke til dere som har symptomer [:D]

jegh ar også ikm i morgen! men jeg har ikke et eneste symptom, ikke murringer ømme bryster eller noe...

men jeg har fått veldig synlig blodårer og ifølge sambo har puppene mine est ut.. menjeg vil ikke ha forhåpninger jeg heller, blir så skuffa om tr dukker oppe noe den stygge tanta helt sikkert gjør...

Men masse lykke til solstråla Linda*egentlig30*29, krysser fingrene for deg..[:D]

Back
Topp