Ville du...

LiBe

Glad i forumet
Ville du ha kjøpt deg en jakke nå, som du leeeenge har sikkla etter??? Har nemlig kjøpt meg en Bergans dunjakke i dag, men så kommer eg no t å tenke på om eg virkeli får brukt den så mye sia magen veks....

Ka ville DU ha jort??????????

Ja, ville kjøpt. Kjøpte stormberg jakke da jeg venta snuppa. Var skikkelig deilig å ha jakke som passa etterpå[:)] Og litt deilig å ha noe nytt som venta liksom etter å ha gått i tights, tunika og mannens fleecejakke[:D]

vet ikke.. har tenkt på det med jakke selv..Trenger jo jakke i vinter,men må vel kjøpe en
som det er god plass i..[;)]

ORIGINAL: litla

Hmmm, vanskelig. Tenker nok en del på det selv nå, at magen kommer til å bli stor, så da er det ikke vits i å kjøpe så mye nå...

(Forresten, utrolig fine hunder på bildet ditt![:)])

Jo takk, de e nyyydelie :-)
Ja, lurer på om det var et unødvendig kjøp liksom.... Blir å gå med den mye åpen, og da kan eg liksom gå m anna jakke... Kanskje kjøpe meg en litt baggy jakke som ikkje e så dyr kansje???

Eg blir gaaaal... hehehe... Eg e en ubestemt sjel JA!!!!!!!

kjøper ikke så dyre klær no for jeg vet at det vil bli forlite. og kjøper heller billigere klær når jeg er for stor til mine vanlige klær, for vet at de vil henge og slenge på kroppen og da vil man ikke bruke det så lenge. så jeg ville ventet til ungen var født. slik at du får en jakke som passer helt. i hvert fall en så dyr jakke. i mellom tiden ville jeg kjøpt en billigere jakke. men dette er jo noe du bestemmer selv. og kanskje vil snakke med typen om. kan være at han sier at du skal unne deg den jakken no.

Aner ikke hva jeg ville gjort. Tenker at det er unødvendig nå, men skulle ikke forundre meg om jeg hadde angret bittert dersom jeg ikke hadde kjøpt/beholdt den. Valgets kvaler det der, lykke til[:D]

Takker for svar!!!!
Trur eg skal sove på dettan, men eg trur eg bi å beholde jakken!!!!! Og da skal eg bruke den kvær dag famover, uansett vær... hehehe:-)

Du kommer jo til å passe jakken igjen.. Det er god motivasjon for å komme tilbake til normalen. Regner med en kjøper en sånn dyr jakke for å ha flere år. Da er de jo ikkje någe problem å la den henge i skapet den lille stunda den er for trang [:)]

En dunjakke kommer du aldri til angre på, for meg er det livet før og livet etter....Så da kan du glede deg til du kan ta den på når vinteren henger igjen etter at snuppisen er kommet ut, og du skal trille i kald vind. Det er som å ha på seg en deilig sovepose :-)

Er det sånn glidelås som det går an å dra opp nedenifra på den?
Hvis det er det så hadde jeg ikke nølt [;)]

ORIGINAL: Marit 83

Er det sånn glidelås som det går an å dra opp nedenifra på den?
Hvis det er det så hadde jeg ikke nølt [;)]

Ja den e sånn at du kan åpne den nede åsså, glidelås i begge ender om du skjønne...

Og, eg har bestemt meg 100% - eg skal ha jakken [:D] E sant som dåkkr sei at man går jo ikkje gravid sååå lenge ;-)
Huff... Snakk om å være en ubestemt sjel!!! hehehe

Hvis jeg likte den veldig godt - Kjøpt den, og gjemt den til neste vår [:D] Ville nok ikke brukt den framover, få ufasong lissom. Kjekt å ha noe nytt som venter når sixpacken skal fram igjen [:D][:D]

Back
Topp