Ville du ringt politiet?

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Ville du ringt politiet om dere kjørte bak en bil med tre personer, foran sitter ei dame med en liten baby på fanget og bilsete til babyen sitter bak?

Kom i denne situasjonen idag, jeg ringte men mannen mente jeg var hysterisk!

Ja, men hadde nok ringt 02800 og ikke 112 :)

• Liker
Reactions: Io
Ringte 11414 forresten med skjedde i Sverige, hadde ikke mulighet til å kjøre etter for mannen ville ikke ringe så jeg måtte svinge av for å finne mobil, finne riktig nummer også ringe, også derfor umulig å ta bilde, MEN bilen var umulig å ta feil av pga to store kjennetegn samt at å huske skiltnummer er ikke et problem, husker det fortsatt :-P

Mannen forsto etterhvert hvorfor, men mente til å begynne med at man ikke skal blande seg inn i hva andre gjør

• Ja, og har gjort det også.

Ringte 11414 forresten med skjedde i Sverige, hadde ikke mulighet til å kjøre etter for mannen ville ikke ringe så jeg måtte svinge av for å finne mobil, finne riktig nummer også ringe, også derfor umulig å ta bilde, MEN bilen var umulig å ta feil av pga to store kjennetegn samt at å huske skiltnummer er ikke et problem, husker det fortsatt :-P

Mannen forsto etterhvert hvorfor, men mente til å begynne med at man ikke skal blande seg inn i hva andre gjør
Håper de ble tatt!

Ja! Jeg har ringt selv en gang å.
Hadde tatt ferja fra Horten til Moss hvor de i bilen ved siden av satt 5 stk i baksete. 2 små barn på fanget og ikke antydning til noen form for bilstoler i det hele tatt.
De hadde så sota vinduer at man ikke så det utenfra, flaks at de hadde døra oppe samtidig som jeg så i den retningen.

Så klart! Du gjorde absolutt det rette.

Hadde også ringt! Bra du gjorde det!
Husk at der din og min mann kommer ifra, er dette helt innafor.
Sånn som en familie på scooter. Så en mor med baby, en 2-åring og pappa her om dagen. Uff!

Back
Topp