Ville du latt han dra?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Sambo fikk tilbud om å være med pappaen til Dannmark i 2 dager i midten av August for å hente en lastebil, og de skal kjøre danskebåten hjem. Kjenner jeg er litt sånn småbekymret i og med da er 34 uker på vei. Ville dere latt sambo dra så sent? Sjangsen er jo liten for at det skjer noe men..
 
Jeg hadde latt han dra, uten tvil. :)
 
Trur egentlig ikkje det er noko fare med det :) Men du må jo kjenne på det sjølv. Om du kjem til å sitte heime og bekymre deg så er det kanskje ikkje verdt at han reiser? :)
 
Hadde ikke hatt noe problem med å la mannen min dra :)
 
Min mann skal bort en helg i slutten av august pga et utdrikningslag, tenker det er enda så tidlig at det er små sjanser for at noe skal skje :) Jeg ville latt ham dra :)
 
Jeg hadde også latt han dra tror jeg. :) Men kommer til å bli streng fra jeg går i permisjon tre uker før. Hehe.
 
Ja jeg ville nok latt han dra. Men jeg er vant med å ha men mann som er offshore. Han kom hjem en uke før terminen da vi fikk storebror.
 
Jeg hadde også latt han dra..! Jeg har også mann i Nordsjøen som med forrige mann kom hjem 2 dager før minste jenta ble født.. og denne gangen har han også hjemreise fra jobb 2 dager før termin. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde latt han dra :) Uke 34 er jo fortsatt i god tid for de aller fleste :)
 
Tusen takk jenter:):) da får gutten ta seg en tur, så går det nok bra. ;) svigermor bor bare 2 minutter om noe skulle skje uansett. :)
 
Absolutt :)

Jeg driver å vurderer om mannen får dra på hjortejakt i en annen del av landet i uke 38 :p
 
Ja,i uke 34 hadde han fått dra ;) men fra 4 uker til termin hadde han måtte vært i nærheten ;) siden eldste her kom 1 mnd før ...
 
Ser ikke noe problem i å la han dra :) Jeg har en sambo som jobber turnus 4/4... Han reiser ut når jeg er i uke 34 og er ikke tilbake før i uke 38!! Sååå.. det er bare å krysse fingrene for min del :) Men uke 34 er nok ingen problem :)
 
Back
Topp