Ville du hatt med.studenter

Solo super

Elsker forumet
VIP
eller sykepleier studenter til stede under fødselen?? Det hender jo at de spør;)

eller sykepleier studenter til stede under fødselen?? Det hender jo at de spør;)

Hadde en jordmorstudent innom,men så rakk jeg å hilse på 3 skift med folk da,så hun var ikke med på fødselen. Ble keisersnitt til slutt så hun hadde vel ikke fått være med uansett.
Men helt ok for meg. De må jo ha litt praksis for å lære,og det får de jo ikke hvis alle sier nei.

Dem og må jo få prøve seg og få erfaring. Så lenge det er en utdannet jordmor i rommet og at jeg får ut babyen, så er det samme for meg da :)

Eg hadde med jordmor student på min fødsel, eller flere faktisk, for det var inne flere skift hos meg og! Helt OK for meg, de må jo lære tenker eg og. :)

Hadde ikke gjort meg noen ting :)

Dem og må jo få prøve seg og få erfaring. Så lenge det er en utdannet jordmor i rommet og at jeg får ut babyen, så er det samme for meg da :)

Signerer her. Hadde ikke villet ha en student alene nei! Men ser ikke problemet med studenter. Jordmor,sykepleier og leger har jo alle vært studenter en gang.

Jeg hadde jordmor student med førstemann, og fy flate for en fantastisk opplevelse:):) Jeg ønsker og ber om å få studenter Med på fødsel:):) de er jo kjempe nøyaktig og passer jo ekstra godt på oss:) de er som regel også ydmyke pga liten erfaring, så de er sjeldent "jeg vet og kan best" typer:) Og dersom de ikke får være med, hva i all verden kommer til å skje i fremtiden da??? Da blir det jo ingen jordmødre med erfaring..... :(:(

Jeg hadde jordmor student med førstemann, og fy flate for en fantastisk opplevelse:):) Jeg ønsker og ber om å få studenter Med på fødsel:):) de er jo kjempe nøyaktig og passer jo ekstra godt på oss:) de er som regel også ydmyke pga liten erfaring, så de er sjeldent "jeg vet og kan best" typer:) Og dersom de ikke får være med, hva i all verden kommer til å skje i fremtiden da??? Da blir det jo ingen jordmødre med erfaring..... :(:(

Det har jeg ikke tenkt på,men klart de er mer ydmyke ja.
Heller det enn ei gammal røy som trur hu vet alt. Hadde ei sånn også,men heldigvis bare første skift :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Om mannen min synes d e greit e d greit for mej! Sist fødsel va der en haug me folk, jordmødre, lega, overlege og barnepleier og veit ik ka dei andre va men mange! Men alt endte godt!

Det hadde jeg med minstemann, ikke noe problem det bortsett fra at hun fant ikke reine mine med det derre apparatet. Men det er jo ikke det viktigste. Var alene med henne fram til at jeg besvimte ds kom det inn flere og passet på. :) men hun var veldig flink da :)

Var en student som tok imot sist, og hun var veldig flink. De er såklart aldri alene, er jo student. Jordmor stod og såg på hele tiden, og var den som sydde et par sting etterpå. Kjempeflott! De må jo få lære, eller så vil mange få dårlige jordmødre i fremtiden.
Dessuten så kan man ha et syn på hva man ønsker og vil før fødselen, men så fort det er i gang, så bryr man seg ikkje om det er en eller fire der, om man er naken, roper, bæsjer eller griner. Mitt råd er å være åpen for alt!

Er jo ingen studenter som får lov å være alene, så jeg ser ikke noe problem med at de kan være med. Mulig de vil få beskjed om å holde kjeft og pelle seg ut etterhvert, men det vet man jo ikke før man kommer igang :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Helt enig med deg! :D

Så lenge det er en jordmor tilstede også, er det helt greit med studenter,(de får vel heller ikke lov til å være alene ved fødsel!!?!) de må jo starte ett sted de og :) Er vel bare tryggere med flere fagfolk rundt seg,

Back
Topp