eller sykepleier studenter til stede under fødselen?? Det hender jo at de spør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eller sykepleier studenter til stede under fødselen?? Det hender jo at de spør![]()
Dem og må jo få prøve seg og få erfaring. Så lenge det er en utdannet jordmor i rommet og at jeg får ut babyen, så er det samme for meg da![]()
Jeg hadde jordmor student med førstemann, og fy flate for en fantastisk opplevelseJeg ønsker og ber om å få studenter Med på fødsel
de er jo kjempe nøyaktig og passer jo ekstra godt på oss
de er som regel også ydmyke pga liten erfaring, så de er sjeldent "jeg vet og kan best" typer
Og dersom de ikke får være med, hva i all verden kommer til å skje i fremtiden da??? Da blir det jo ingen jordmødre med erfaring.....
![]()
Dem og må jo få prøve seg og få erfaring. Så lenge det er en utdannet jordmor i rommet og at jeg får ut babyen, så er det samme for meg da![]()
Helt enig med deg!Jeg hadde jordmor student med førstemann, og fy flate for en fantastisk opplevelseJeg ønsker og ber om å få studenter Med på fødsel
de er jo kjempe nøyaktig og passer jo ekstra godt på oss
de er som regel også ydmyke pga liten erfaring, så de er sjeldent "jeg vet og kan best" typer
Og dersom de ikke får være med, hva i all verden kommer til å skje i fremtiden da??? Da blir det jo ingen jordmødre med erfaring.....
![]()