Ville du ha starta å selge Tupperware?

Krølla82

Forumet er livet
Hvorfor eventuellt hvorfor ikke?

Jeg selger Me&I og kan hvertfall anbefale å bli homeparty-selger[:)]

dytt

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: MorStine

Nei, rett og slett fordi jeg ikke er en selgertype, og ville følt at jeg trengte meg på..

Samme her [:)]

Men de som har homeparty har jo valgt det selv da.

Nei, det hadde jeg aldri i verden giddet.

ORIGINAL: Elin_

Jeg begynte som tupperware konsulent for 2-3 måneder siden. Noen ganger føler jeg det blir for masete.Men sånn må det vel bli, og det spørs litt hva man gjør ut av det.
Jeg angrer ikke på at jeg begynte med det. Men kommer ikke til å fortsette så alt for lenge. Synes det er vanskelig å få nok folk til å ha demo hjemme hos seg. Blir ofte rolig i perioder. Jeg har enda ikke solgt ut bagen.... Så litt kjipt at jeg ikke tjener penger på det enda. Men jeg har fått igjen på andre måter[:D] Burde ihvertfall tenke seg nøye om før man bestemmer seg. Jeg er absolutt ingen salgstype og jeg kan være super sjenert. Men dette er en mulighet til å teste meg selv å våge å tørre mere[:D]

Har du ikke solgt den ut enda...jeg må selge den ut på 3 møter jeg fikk jeg beskjed om.[8|]

Jeg har drevet med det[:)] Hadde jeg hatt bil og tid for ikke å snakke om ork så skulle jeg gjerne holdt på enda![:)] Jeg elsker Tupperware og har lyst på alle produktene selv! Og når man holder på med det, er det fort gjort å ende opp med masse ting[8D] Jeg tok de pengene jeg tjente til å kjøpe meg egene produkter

ORIGINAL: Krølla82

Jeg begynte som tupperware konsulent for 2-3 måneder siden. Noen ganger føler jeg det blir for masete.Men sånn må det vel bli, og det spørs litt hva man gjør ut av det.
Jeg angrer ikke på at jeg begynte med det. Men kommer ikke til å fortsette så alt for lenge. Synes det er vanskelig å få nok folk til å ha demo hjemme hos seg. Blir ofte rolig i perioder. Jeg har enda ikke solgt ut bagen.... Så litt kjipt at jeg ikke tjener penger på det enda. Men jeg har fått igjen på andre måter[:D] Burde ihvertfall tenke seg nøye om før man bestemmer seg. Jeg er absolutt ingen salgstype og jeg kan være super sjenert. Men dette er en mulighet til å teste meg selv å våge å tørre mere[:D]

Har du ikke solgt den ut enda...jeg må selge den ut på 3 møter jeg fikk jeg beskjed om.[8|]

Nei, du må ha 3 demo i løpet av 4 uker. Men det er gratis bager innimellom. da tjener me den gang. Det gjorde jeg [;)]

ORIGINAL: AKA demisk

Nei, du må ha 3 demo i løpet av 4 uker. Men det er gratis bager innimellom. da tjener me den gang. Det gjorde jeg [;)]

Jeg fikk beskjed om at jeg får bagen gratis dersom jeg selger for 3800 kr i løpet av 3 demoer, disse må ha vært i løpet av de første 4 ukene. Tjente da ingen ting før jeg hadde solgt for 3800 kr.[8|]

Det er forskjellige kampanjer på det med å starte. Nå gjelder det du har fått beskjed om, en annen gang noe annet[:)]

Jeg syns det var kjempe gøy å holde på med TW. Solgte i bøtter og spann, var ute på demo 3-4 ganger i uka en periode.

Så fikk jeg ny "sjef" og hun var bare altfor masete for meg, så da la jeg opp.

Det er mye mas om resultater, men for noen så er det nettopp det som driver en fremover[;)] Jeg var med på flere kurs, kongress og stormøter rundt i Norge og i Danmark.

jeg vurderte det (veit ikke helt om jeg har lagt fra meg tanken eller ikke) og nevnte det for ei som driver med det her og syns det blir mye mas om jeg snart skal/vil starte, så hvis det er linja de legger seg på så kan jeg heller la være!

Nei aldri i verden, vil ikke selge noe. føler det blir mer bry enn fornøyelse[8D] så holder meg unna sånnt[;)]

Jeg skal begynne med cosmopharma. Skal kjøpe 2 startpakker i kveld!
Gleder meg til å prøve på det![:D]
Hvor stor fortjeneste får man for å selge TW?

ORIGINAL: AKA demisk

Jeg fikk beskjed om at jeg får bagen gratis dersom jeg selger for 3800 kr i løpet av 3 demoer, disse må ha vært i løpet av de første 4 ukene. Tjente da ingen ting før jeg hadde solgt for 3800 kr.[8|]

Her er det gratis quick bag nå...

ORIGINAL: smash

Jeg skal begynne med cosmopharma. Skal kjøpe 2 startpakker i kveld!
Gleder meg til å prøve på det![:D]
Hvor stor fortjeneste får man for å selge TW?

Opp

Jeg har solgt TW tidligere, men syntes det var vanskelig å få folk til å ha demoer.

Jeg er forhandler av Cosmopharma og STORTRIVES med det. Cosmopharma selger hudpleie, makeup og helsekost. De har dessuten noen av de beste fordelene/betingelsene jeg har hørt om på HP.

1. Det er INGEN krav for hvor mye en må selge. En kan i praksis sette seg opp som konsulent for å handle til forhandlerpriser til segselv.
2. Som forhandler får en alltid minimum 35% på produktene, men har mulighet for å få så mye som 50%. Det vil altså si at her er det faktisk penger å hente
3. Det er mange gode kampanjer og konkurranser å delta på

I disse dager er det i tillegg en rekruteringskampanje hvor en kan få 1000,- kr. i valgfrie produkter dersom en velger å starte som konsulent. Alt en da trenger å gjøre er å selge for kr. 3000,- og kjøpe en startbag. (Koster kr. 995,- men inneholder varer for mye mer) Dette pleier å være gjort på en demo

Ta gjerne kontakt dersom du lurer på noe, jeg sjekker mailen flere ganger daglig

Jeg har allerede solgt Tupperware to ganger, men hadde jeg fått spørsmålet nå, hadde jeg sagt nei...
Jeg orker ikke ut så mange kvelder lengere...
Selve salget/demoen er ikke noe problem... er salgspresset fra ledere, og det å måtte ut hele tiden som holder meg igjen....

Jeg selger TW og koser meg[:D]

Back
Topp