Vanillatwin
Elsker forumet
ville du beholdt barne vis du fikk vite tidlig i svangerskapet at ungen vill ha en feil? ( downs/hjertefeil) tenker ikke på blind eller døv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: småsmurf
Vi ville ikke beholdt.
Hadde vært jævli tøft å måtte ta det valget, særlig når en har brukt lang tid på å lage nurket, men for oss hadde det blitt det rette. Snakker selvfølgelig ikke om små feil, men større.
ORIGINAL: ingentingjør
Jeg skal være så ærlig og si at det vet jeg faktisk ikke. Min instinktive reaksjon er at jeg ikke ville beholdt, men når man står i den situasjonen at man får en sånn beskjed, vet jeg ikke om jeg hadde vært så tøff i trynet. Jeg synes det er veldig vanskelig å ta stilling til dette før man er i situasjonen.
ORIGINAL: Chumalunga
Downs - ja, uten tvil.
Hjertefeil eller andre ting - da måtte jeg vurdert det utfra hva det gjaldt, ville barnet lide mye, sjansene for å overleve osv osv. Jeg vil ikke la et barn komme til verden og lide bare fordi JEG ønsker så sterkt å få barn.
ORIGINAL: Blåmann
Sier som de fleste her; downs eller andre mindre skader ville vi nok sagt ja takk til, men hvis det var snakk om store lidelser og mulig ikke levedyktig særig lenge etter fødsel, så ville vi nok avsluttet.