ville dere ringt nå?*har ringt*

**Moonlight**

Forumet er livet
Da har jeg ringt og fikk beskjed om å holde meg hjemme på søndag.Fikk også bekreftet at det er noro-virus på gang der....

å sagt jeg er syk på søndag?Jeg har spysjuka nå,er bedr ei dag,men det renner fortsatt bak og har kasta opp en gang.Vi har vel i utg punkt en 48 timers regel etter symptomfrihet,spesielt i disse noro-dager.Så er jo ikke 48 timer til søndag morgen....
Men føler det er så feil å ringe nå å si jeg ikke kommer på søndag når det er så lenge til...Men på den annen side,da rekker de jo å skaffe folk da kanskje....

Ja,får vel ta den kjipe tlf.....

Ja ville ringt[:)] Tror de setter pris på å ha litt tid på seg til å finne en annen[:)]

Nope... Sjansen for at du er frisk på søndag er meget stor. Og det er vel helst barnehage eller instutisjoner den 48-timers regelen gjelder. Med mindre du jobber på noe sånt hadde jeg drøyd.

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Hvor lenge har du vært syk?

siden i går,men hatt fri i går og i dag så ikke brukt noen egenmelding på disse dagene(om det var det du tenkte?)

jeg ville ringt..... regner med du kanskje jobber med helse, og da er det ikke vert det at du drar med deg..

ring å forhør deg hva de tenker,.. synes det er snilt av deg å ringe tidlig... alle skulle tenkt slik egentlig...

ORIGINAL: Labambie

Nope... Sjansen for at du er frisk på søndag er meget stor. Og det er vel helst barnehage eller instutisjoner den 48-timers regelen gjelder. Med mindre du jobber på noe sånt hadde jeg drøyd.

jobber på sykehus,så vi har den 48 timers regelen,fikk vel mail her senest denne uka om det...Men blir likevel litt feil i mitt hode siden jeg sikkert er frisk til da...Men vil jo ikke smitte gamle og syke da....Så skal ringe jeg=)

Jeg ville ringt og sagt det som det er, og så er det opp til de å avgjøre! Om de mener det er trygt og at sannsynligheten for at du er frisk er så stor at de ikke trenger å skaffe folk, så stiller du. Mener de noe annet, så holder du deg hjemme, og de har flere dager på å skaffe folk.

ORIGINAL: JuleTreStjerna

å sagt jeg er syk på søndag?Jeg har spysjuka nå,er bedr ei dag,men det renner fortsatt bak og har kasta opp en gang.Vi har vel i utg punkt en 48 timers regel etter symptomfrihet,spesielt i disse noro-dager.Så er jo ikke 48 timer til søndag morgen....
Men føler det er så feil å ringe nå å si jeg ikke kommer på søndag når det er så lenge til...Men på den annen side,da rekker de jo å skaffe folk da kanskje....

Ja,får vel ta den kjipe tlf.....

Jeg syns du like gjerne kan ringe nå. Da har de jo bedre tid til å skaffe folk.

ORIGINAL: KariKanin

jeg ville ringt..... regner med du kanskje jobber med helse, og da er det ikke vert det at du drar med deg..

ring å forhør deg hva de tenker,.. synes det er snilt av deg å ringe tidlig... alle skulle tenkt slik egentlig...
må si meg enig..men skjønner at du syntes det er en lei tlf å ta, hater slikt selv[8D][8D]

da har jeg ringt og fikk ikke lov å komme på søndag.
Fikk derimot vite at en pas.jeg tok imot har noro-viruset så da vet jeg hvor det kommer fra hvertfall...

Fikk derimot vite at en pas.jeg tok imot har noro-viruset så da vet jeg hvor det kommer fra hvertfall...

Det er sjarmen med å jobbe i helsevesnet gitt[&:]
Angrer litt på at jeg har sakt ja til å ta ekstravakter i helga. Hørte det var en del sykdom hos oss også[&:]
Orker ikke å ligge flat denne julen også[&:]

ORIGINAL: Greven av gral

Det er sjarmen med å jobbe i helsevesnet gitt[&:]
Angrer litt på at jeg har sakt ja til å ta ekstravakter i helga. Hørte det var en del sykdom hos oss også[&:]
Orker ikke å ligge flat denne julen også[&:]

nei det er noe dritt altså...jobba egentlig ekstra på søndag jeg og,så ekstra leit å si en er syk da [&:] men men....håpe vi slipper i jula nå da,men får det vel på tur og orden nå tenker jeg.

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: KariKanin

må si meg enig..men skjønner at du syntes det er en lei tlf å ta, hater slikt selv[8D][8D]

sign. men er kjempeglad jeg gjorde d. for d viste seg jeg hadde fått svineinfluensan, og den andre gangen ringte jeg fordi jeg var så kvalm, og jammen meg lå jeg strak ut med spysjuka dagen jeg skulle jobbe. de var glad for at jeg ikke smitta de gamle.

Back
Topp