Ville dere ringt føden?

Sjokoladepiken

Flørter med forumet
Eri uke 41 og føler at det har vært mindre bevegelse i magen i går og i dag. Får litt respons på dulting og tok nå en test ved å drikke brus. Det ble bevegelse av det, men samtidig så bekymrer jeg meg litt fordi det må sukker til, om dere skjønner. Er nok bare overbekymra, men vil jo ikke angre på at jeg ikke sjekket heller. Hm....

Jeg fikk beskjed om å ringe føden hvis jeg merket mindre bevegelse, du er jo itillegg forbi termin så jeg ville ha ringt ;-) Lykke til!

Takk for svar. :-) Ble mer og mer livat etter brusen, men skal følge med framover og ringer dersom jeg fortsatt føler det er litt mindre liv enn før. Ikke gøy å bekymre seg. Blir nok ekstra bekymra siden jeg er på "overtid".

Jeg ville ringt føden og hørt hva de sa. Heller 1 gang for mye enn for lite.
jeg har fått beskjed om å ta kontakt dersom det også blir endring i bevegelsene eller roligere i magen:)

Ring ALLTID om du er i tvil. Det er ikke bra og gå rundt å bekymre seg.

Har du vært inne til overtidsvurdering? man skal vel det etter en uke på overtid uansett..
Jeg tenker at det er greit å ta en telefon inn og høre om en er bekymra, så får de vurdere om de vil ha en inn for en sjekk.

bet_ skrev:
Har du vært inne til overtidsvurdering? man skal vel det etter en uke på overtid uansett..
Jeg tenker at det er greit å ta en telefon inn og høre om en er bekymra, så får de vurdere om de vil ha en inn for en sjekk.

Har fått time til kontroll når jeg er 10 dager over. Synes det er litt lenge å vente, men men.. Det ble heldigvis mere liv utover dagen, men ringer hvis jeg blir bekymret igjen. :-)

Back
Topp