Ville dere ha....

Strimmelpinne

Glad i forumet
..stått i dusjen i svømmehallen å barbert musa/høna/gamla/hufsa? (dere skjønner hva jeg mener[:D]) I dusjen etter babysvømminga i går så var det ei dama som raka av seg alt underlivsskjegget i dusjen der vi alle sto. [:'(] Tetta hele sluket med kjønnshår...[:-] Er det bare jeg som syns dette var noe spesielt?. Da jeg skulle til å gå så begynte hun jaggu meg på beina sine og. [:D]

NO WAY!!!

Noe spessielt kanskje...[&:] er det mulig...tenk på de som kommer etter henne i den dusjen...Huff..også på ett offentlig sted..[:-]

Sånt gjør jeg bak mine egne lukkede dører hjemme...

Stakkars dame. Enten har hun ikke dursj/vann hjemme eller
Så har hun ALDRI tid til å gjøre det hjemme!

Jeg personlig finner ingen annen grunn til å gjøre sånnt offentlig :)

æsj så ekkelt!!!! Der jeg trener henger det lapper overalt om at det ikke er lov å barbere seg i dusjen. Ikke akkurat hygienisk nei.. Og veldig spesielt å stå der foran andre og barbere der... usj altså

eg syns bare det va ekkelt..............

ORIGINAL: linnzzz

me2... øøøø

ORIGINAL: verteline

me2... øøøø

[:'(]

æsj nei vet du ka...sånn jere me hima å kje offentligt altså..tenka på at d e ungar å babyer så o dusje der..

eg hadde aldri gjort d altså..

Nei, gurimalla!!![:'(]

Tanken har ikke streifa meg en gang...[8D] Sånt gjør man bak lukkede dører altså, ærlig talt![8D]

[:'(]

å så e da ikkje lov i offentlige basseng! fusj å fusj!!

åååå! Det opplevde jeg også en gang... [:'(] fysj altså. Jeg sa ifra til dama jeg at slikt hører ikke hjemme på en dusj med flere voksne og barn. Slikt kan hun gjøre hjemme i privaten. Tror hun syntes jeg var frekk eller noe, men jeg ble bare så irritert. Skjønner ikke at hun klarer å gjøre det heller jeg. Leon stod jo ved siden av henne med store øyne og så på. 

Godt det ikke bare er meg som syns det var sykt. Virka ikke som om noen andre i dusjen syns det var unormalt. Jeg så jo sånn ut der jeg sto

OMG[:'(][:'(][:'(]

Hahahahaaaa[:D][:D][:D] kan ikke annet en å le! for en TUUUUUUFSSSS!!![:D]

Går det virkelig ann!?!?[&:]

æææsj, alt noen folk får seg til å gjøre offetlig altså[:'(][:'(]

ORIGINAL: Kaninas

NO WAY!!!

Noe spessielt kanskje...[&:] er det mulig...tenk på de som kommer etter henne i den dusjen...Huff..også på ett offentlig sted..[:-]

Sånt gjør jeg bak mine egne lukkede dører hjemme...

Æææsj...Signerer denne jeg! *urk*

ORIGINAL: Frøken Stjert

åååå! Det opplevde jeg også en gang... [:'(] fysj altså. Jeg sa ifra til dama jeg at slikt hører ikke hjemme på en dusj med flere voksne og barn. Slikt kan hun gjøre hjemme i privaten. Tror hun syntes jeg var frekk eller noe, men jeg ble bare så irritert. Skjønner ikke at hun klarer å gjøre det heller jeg. Leon stod jo ved siden av henne med store øyne og så på. 

Da er du tøffere enn meg. Tok Oliver og flyktet derfra. [&:]

ææÆææÆsj!!!! Det kan da ikke være låv en gang!!!! [:-]

ORIGINAL: Strimmelpinne

Godt det ikke bare er meg som syns det var sykt. Virka ikke som om noen andre i dusjen syns det var unormalt. Jeg så jo sånn ut der jeg sto

hahahaha det skjønner jeg godt! Er det mulig...Håper hun så at du syns det var merkelig. Personlig hadde jeg vel slengt ut en kommentar jeg også akkurat som frk stjert,men jeg skjønner man blir satt ut. Dumme dama..hahaha

[&:][&:][&:]

Back
Topp