ville dere gjort dette??

Marie__

Gift med forumet
Eg må sikkert vere hjemme til neste sommer med Marius p.g.a har ikkje b.hage plass til han.
Så har eg to mødre som har spurd meg om eg vil passe guttene deres,de blir begge 1 år rett over nyttår..(veit ikkje enda om det er hver dag,tviler egentlig på det)

Blir 3 1 åringer i hus da[8|]

Blir det for mye?
Er Barne og ung arb.og har jobbet i b.hage noen år no, så er vandt til masse unger da[:D]

Hadde jeg hatt plass, så ja [:)]
Hadde jeg bodd der hvor vi holder på å bygge så ville jeg det. Stort nytt hus, med mye god utraffikkert uteplass (gård). Hadde jeg bodd hvor jeg bor nå så hadde jeg heller tvilt, da hadde det vært litt vanskeligere med å planlegge utflukter,,, der oppe er det mange plasser å gå tur og finne på ting ute [:)]

ORIGINAL: ladylovelylux

Hadde jeg bodd der hvor vi holder på å bygge så ville jeg det. Stort nytt hus, med mye god utraffikkert uteplass (gård). Hadde jeg bodd hvor jeg bor nå så hadde jeg heller tvilt, da hadde det vært litt vanskeligere med å planlegge utflukter,,, der oppe er det mange plasser å gå tur og finne på ting ute [:)]

Bygget nytt hus for 1 år siden så plass har vi da[:)]
Bur veldig nærmt sjøen da[8|]får gjære inn her litt da[:D]

Tenker att det hadde vert koselig utover våren...[:)]

ORIGINAL: Marie__

ORIGINAL: ladylovelylux

Bygget nytt hus for 1 år siden så plass har vi da[:)]
Bur veldig nærmt sjøen da[8|]får gjære inn her litt da[:D]

Tenker att det hadde vert koselig utover våren...[:)]

Ja, det hadde nok vært kos! [:D] 

Jeg ville nok haa gjort det ja[:D]

Jeg hadde gjort det hvis det ikke var hver dag..
Men hadde ikke orket fem dager i uken.

Jeg ville gjort det[:)] som de over her sier, jeg hadde heller ikke gjort det fem dager i uken, og en må ha plass og ting tilrettelagt.

Men det er du som skal gjøre det, så du må finne ut hva du har lyst!

Lykke til!

ORIGINAL: lissik

Er det eg tenker og,att om det ikkje er hver dag burde det vel gå fint[:D]

Storesøster på 3 år har fri fra b.hage 2 dager i uken,så kan jo vere litt "hjelp" i ho og[:D]

ORIGINAL: lissik

Hadde jeg hatt "helse" til det, så absolutt [:D]
Grei måte å få inn litt penger på når man går hjemme [:)]

Men som andre sier, så tror jeg ikke jeg hadde orka 5 dager i uka [:)]

r barnepleier selv, og hadde jg måtti være hjemme, hadde jg helt klart vært dagmamma og tjent litt ekstra

Jeg skal gjøre det [:D]

Hadde nok gjordt det,som de andre sier,ikke hver dag da[:D]
Synes til tider det er nok med de to jeg har så..hehe
Men sålenge man har plass og rutiner er det ingen problem[:D]

Back
Topp