Ville dere gjort det???

*BalleFlass*

Elsker forumet
vi skal på julebord 2 kvelder på rad...først på  min jobb fradagen, så sambo sin jobb lørdagen. Da må mini overnatte...første hos farmor og farfaren, så hos mormor og morfaren dagen etter... hun er da 10mnd... jeg er såååå usikker....

opp

Klart det. både du og barn har godt av litt tid fra hverandre. synes du/dere skal gå ut og kose dere begge dagene [:)]

Huff....jeg er sååå usikker... redd for hvordan hun vil reagere når det ikke er jeg som tar henne om natten og om morgenen[:(]

Jeg hadde ikke hatt noe problem med det, vet at ungene hadde hatt det kjempe bra der og jeg hadde brukt dagen på lørdag til å kose oss litt ekstra før neste overnatting..drikk heller litt mindre så dere er i form[;)]

ORIGINAL: *Vriompeis*

Huff....jeg er sååå usikker... redd for hvordan hun vil reagere når det ikke er jeg som tar henne om natten og om morgenen[:(]

Hvis det er sånn at du føler du må gråte over det hadde jeg valgt å gå ut en av dagene, ! og ikke presset deg gjennom 2 kvelder..

Har enda ikke sovet borte fra minstemann på 13mnd,
mamma har spurt flere ganger om han kan sove over og jeg har tvilt og sakt nei. Bare han eldste som har dratt ditt da.
Jeg stoler hundre prosent på mamma og vet at han har det godt hos henne, bare jeg som må ha han rundt meg. (Iallfall ha han hjemme på kveldene og nettene)
Så jeg bør vel slippe taket litt, både for han sin del og min.
Og føler meg mer klar til det nå, så blir ikke lenge til at jeg og kjærsten skal ha en alene helg uten barn.

Så om du føler deg trygg på at han sover borte, så hvorfor ikke unne deg litt fri?[:D]

ORIGINAL: *Vriompeis*

vi skal på julebord 2 kvelder på rad...først på  min jobb fradagen, så sambo sin jobb lørdagen. Da må mini overnatte...første hos farmor og farfaren, så hos mormor og morfaren dagen etter... hun er da 10mnd... jeg er såååå usikker....

sunt for både barn og foreldre! Kos dere!![:D][:D]

Ja , dra å kos dere !    det er en stund til julebord da kanskje ? kunne jo prøvd at hun sov borte en natt så får du testet det ut ? [:)]

hm..kjenner jeg gruer meg litt...får tenke på det[:)]

ORIGINAL: Azoria

Klart det. både du og barn har godt av litt tid fra hverandre. synes du/dere skal gå ut og kose dere begge dagene [:)]

Helt enig! [:)]

ORIGINAL: Bdancer

du kjenner ditt barn best så vanskelig å si hvordan hun kommer til å reagere...
som regel går det helt greit, men jeg ville holdt meg edru i tillfelle det ble problemer så jeg kunne kjørt hjem.

Synes det er litt "rart" at folk sier det er sunt for barna å overnatte, hvis de er utrygge og har seperasjonsangst som er veldig vanlig i den alderen. Men om hun ikke har det og er trygg på besteforeldrene så er det jo bare å prøve. kan hende de koser seg masse, alle 5[:)]

hun er veldig trygg...hun går til alle... har ikke problemer med at noen holder hun eller passer hun noen timer på dagen... så tror jo det skal gå greit, er vel meg selv som er problemet egentlig[8D][:)]

jeg hadde gjort det siden hu er så "gammel" som 10 mnd

skal være borte fra lillemann når han er 7 mnd. stikker såklart litt i mammahjertet, men vet jo at han kommer til å ha det bra der han skal være. Blir vel til at jeg ringer noen ganger i løpet av det døgnet da...

Snuppa var drøye året før jeg lot noen passe henne, og ser at jeg fint kunne gjort det tidligere.

Ja, det ville jeg gjort. Men barna våre er vant til å sove borte hos besteforeldre fra de var nyfødte.
Jeg ser ingen problemer med det.

Back
Topp