Ville dere gjort det??

¤Ida

Gift med forumet
Martin har hatt relativ høy feber i hele dag, nå når jeg la han klokken 8 så hadde han 39,8 i feber å gav han en febernedsettende.

Men jeg lurer på om jeg skal ta han opp en eller flere ganger i løpet av natta å måle han...eller skal han få ligge gjennom natta?

han ligger på mitt rom nå, å ligger med helseteppe. fikk beskjed fra legevakta at han ikke skulle ha dyne for å ikke isolere varmen...

jeg hadde ikke gjort det.. så lenge han sover går det bra!

du får heller stå opp for å sjekke han noen ganger..

god bedring til gutten din!

Hadde kjent på han. Hvis han var varm, så hadde jeg bretta opp føttene, bretta ned bleia og målt forsiktig og uten og vekke han.. Det går med eldste vår, men verre med minsta...

ORIGINAL: Fyrste metall

Hadde kjent på han. Hvis han var varm, så hadde jeg bretta opp føttene, bretta ned bleia og målt forsiktig og uten og vekke han.. Det går med eldste vår, men verre med minsta...

er akkurat det, han sover veldig lett i enkelte tidspunkt... eller han våkner lett når det er jeg som skal noe, mens mamma f.eks kan bryte ned en okse på siden av han uten at han vokner[8|]

Det beste er jo egentlig at de får skikkelig og god søvn når de er syke, uten forstyrrelser..
Men jeg ville kanskje kjent på han da, og om han kjentes skikkelig varm ut kanskje prøvd å målt forsiktig i senga uten å vekke han ordentlig.. Men ikke så lett hvis han sover så lett da.. men du kjenner jo godt med hånda om han er varm også [:)]

Jeg hadde tatt tempen om natta..  Gjør det også. drar bleia litt på si og tar tempen mens han sover igjennom... Fordi han har hatt feber opptil 40,7 uten å våkne.. Og da MÅ han ha febernedstettende uansett hvor viktig det er med søvn.. (men han sover uansett gjennom)

om han plages så kommer du nok til å være oppe mange nok ganger i natt for å måle uansett[:)]
har selv ei med samme temperatur og ikke farsken om jeg forstyrrer den lille gode søvnen hun har.

Back
Topp