Ville berre sei hei

vestlandsjento

Gift med forumet
til alle sammen[:)][:)] Er fortsatt på ferie på vestlandet og det har blitt lite tid til bv. Må sei eg har savna å væra her inne[;)] Har fått sniklest litt, men ikkje svart noko særlig. Ser det skjer masse her no etter ein stille sommar. Masse å oppdtera meg på. Så istedet for å svara alle må eg berre sei at eg håpe alle har da bra[:)][:)] Dåke e nåken gode jenter[:D][:D]

Ferien min nærmer seg slutten. Reise heim på torsdag, og skulestart mandag. Har hatt da heilt topp!

No har eg spraya i 7 dagar. Det går kjempe fint[:)] Berre kjedelig å stå opp kl 8 i ferien[8|] I måro ringe eg Porsgrunn for å avtala sprøytestart. Blir spennande! E heilt rart å tenka på at no e da ikkje lenge igjen til me kanskje e gravid[:)] Uansett resultat så blir da godt å veta kossen detta fungerer.

Stor sommarklem fra vestlandet[:)]

Koslig med en feriehilsen fra deg med oppdatering, venter spent på hvordan du takler sprøytene, og krysser fingrene alt jeg har for deg.Men du ha jo stokki før du, det stemmer det, glemte det i farta jeg, da er det jo en enkel sak for deg da[:)]

Så kos med feirehilsen. [:)]
Fint at du kommer innom å oppdaterer oss.

Ha en fortsatt fin ferie.

Koselig å høre fra deg! Håper du koser deg på ferie[:)]
Og så spennende med spraystart da, og flott at det har gått greit.
Masse lykke til fremover! Satser på at det er din tur nå[;)]

Ja no blir da spennande! Snakka med klinikken i dag og starter med sprøyter den 20. Ikkje lenge til[:)][:)][:)] E litt gira for tida[;)]

Back
Topp