vestlandsjento
Gift med forumet
til alle sammen[:)][:)] Er fortsatt på ferie på vestlandet og det har blitt lite tid til bv. Må sei eg har savna å væra her inne[;)] Har fått sniklest litt, men ikkje svart noko særlig. Ser det skjer masse her no etter ein stille sommar. Masse å oppdtera meg på. Så istedet for å svara alle må eg berre sei at eg håpe alle har da bra[:)][:)] Dåke e nåken gode jenter[:D][:D]
Ferien min nærmer seg slutten. Reise heim på torsdag, og skulestart mandag. Har hatt da heilt topp!
No har eg spraya i 7 dagar. Det går kjempe fint[:)] Berre kjedelig å stå opp kl 8 i ferien[8|] I måro ringe eg Porsgrunn for å avtala sprøytestart. Blir spennande! E heilt rart å tenka på at no e da ikkje lenge igjen til me kanskje e gravid[:)] Uansett resultat så blir da godt å veta kossen detta fungerer.
Stor sommarklem fra vestlandet[:)]
Ferien min nærmer seg slutten. Reise heim på torsdag, og skulestart mandag. Har hatt da heilt topp!
No har eg spraya i 7 dagar. Det går kjempe fint[:)] Berre kjedelig å stå opp kl 8 i ferien[8|] I måro ringe eg Porsgrunn for å avtala sprøytestart. Blir spennande! E heilt rart å tenka på at no e da ikkje lenge igjen til me kanskje e gravid[:)] Uansett resultat så blir da godt å veta kossen detta fungerer.
Stor sommarklem fra vestlandet[:)]