Ville bare

*Tøfflus*

Forelsket i forumet
si at jeg egentlig hører til her...[;)]
 
oisann, er du den jeg tror du er??
 
nei d var ikke deg jeg trodde,, men uansett lykke til svskapet,,,
 
Tja er vel lov til å gjette, men jeg sier ikke til eller fra før enn om 2 uker.
 
Har hatt mistanke en stund nå at du hører til her, ettersom eg har sett deg her inne flere ganger. Nevnte det for Julius tidligere og....Nå venter eg bare i spenning på å få vite hvem du er[;)]
 
oi spennende[:D][:D]
 
ORIGINAL: Asil

Jeg bør vel ikke gjette høyt siden jeg hadde rett på de to siste hemmelig-nickene! [8D]
For da blir det jo avslørt allerede nå! Hæhæhæ! [:D][:D]
jo, kom igjen a[:D][:D]hvem tror du det er da?????
 
ORIGINAL: #go gutten min#

Hmmm... Er vertfall ikke meg......[:)]
ikke meg heller[:)]
 
Oj grattis!! Gleder meg til å høre hvem du er [:)][:)]
 
ORIGINAL: Molsy

Oj grattis!! Gleder meg til å høre hvem du er [:)][:)]
 
Spennende[:D]
 
Ikkje meg [:)] Men eg tror det e Tøtta81 [:D]
 
[:D]Jeg har en mistanke - og håper inderlig at jeg har rett!!
Men ,hvem du enn er -GRATULERER!!!! Og lykke til!!!!!!!
(Er lov å skrive en pm til meg med hvem du er vet du.....[:D][:D] Lover å ikke si det til noen andre enn Alexander og bikkja[:)]. Husk ,jeg er en gammel dame - det er ikke bra for hjertet mitt å gå å lure så fælt!!!)
 
Grattis så masse! Spennende! Glede mæ te å få vit kæm du e..[:)]
 
ORIGINAL: MICAmor

[:D]Jeg har en mistanke - og håper inderlig at jeg har rett!!
Men ,hvem du enn er -GRATULERER!!!! Og lykke til!!!!!!!
(Er lov å skrive en pm til meg med hvem du er vet du.....[:D][:D] Lover å ikke si det til noen andre enn Alexander og bikkja[:)]. Husk ,jeg er en gammel dame - det er ikke bra for hjertet mitt å gå å lure så fælt!!!)

Det er vel lov til å prøve seg...[;)]
 
hmm, ja , hvem er du! spennende å få høre det, gleder meg over alle som skal ha en til...jeg har fått nok så dette er ikke meg (";)
 
ORIGINAL: maibabyII

[;)]
i alle dager, er du en som hører til her også??? hehe spennende dette er da[:D][:D]vil du si hvem du er da??
 
grattis grattis... jeg har mine misstanker om hvem det er jeg også.. men så har jo jeg tatt feil hver eneste gang hittill og da. så jeg tror ikke jeg skal si hvem jeg tror det er...
 
Back
Topp