Ville bare si

fano

Gift med forumet
At det ikke gikk denne gangen. Det ble kjemisk graviditet. Det vil si at egget festet seg litt for og produsere hcg, men gikk til grunne veldig fort. Fikk svak positiv test på fredag/lørdag, men den ble ikke sterkere, og tok blodprøve i dag som viste en altfor liten hcg stigning [:(] Jaja. Det er 5 mnd siden i dag at guttene mine ble borte, så det passet litt dårlig og få denne beskjeden i dag, men sånn er det bare. Nå får vi ikke satt i gang før til sommeren så nå setter jeg igang kraftak med skikkelig hardtrening og slanking, håper det gir resultater ved eventuelt nye forsøk. Har fortsatt litt igjen og spare om ikke Helfo går med på og gi oss søskenforsøk gjennom staten, da har vi pengene klare. jeg følger fortsatt med på dere alle sammen og vil gi dere en kjempe klem fra meg.....

Åååh nå ble jeg kjempelei meg [:(][:(][:(] Hadde så inderlig håpet det hadde klaffet nå... [:o]

Jeg skal fortsette å tenke på dere og sender dere alt av støv og tanker og lykkeønskninger!!! Stoooooor klem!!!

Så trist[:(][:(] sender trøsteklem

håper det snart kan klaffe for dere!! Koslig at du titter innom [:)] klem

Kor leit fano [:(]

Sende dej monge klemma å babystøv å håpa på at de blir klaff på neste forsøk

ORIGINAL: lindkva

Så trist[:(][:(] sender trøsteklem

håper det snart kan klaffe for dere!! Koslig at du titter innom [:)] klem

Sign!!

Jeg var så sikker på at det skulle klaffe, jeg!!!

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke får hjelp i danmark??

Krysser fingrene for at det går deres vei!!!!

ORIGINAL: dørti gullkorn

Så trist fanosnuppa[:(][:(]

Sender masse varme tanker og klemmer din vei<3

koselig at du titter innom oss

det var trist [:(] men pass på å ikke tren alt for hardt nå da..

sender deg en trøste klem og håper at spiren sitter som støpt snart [:)]

ORIGINAL: Snickers

Jeg var så sikker på at det skulle klaffe, jeg!!!

Kan jeg spørre hvorfor dere ikke får hjelp i danmark??

Krysser fingrene for at det går deres vei!!!!

Fordi de gjør akkurat det samme her i norge som i danmark, det er ingen forskjell på behandlingen. Det er litt billigere, men det koster og reise og gubben må da ta fri fra jobb osv, så vi fortsetter her i norge om vi får godkjent av Helfo om og få søskenforsøk.

Så leit [:(] Sender deg en trøste klem!!
Snart er det deres tur!

Så trist.... Åsså på en sånn dag også. Det er så urettferdig....
På neste forsøk MÅ det klaffe!!!!
Det er bra dere ikke gir dere[:)]

ORIGINAL: Ymi

Kan ikke annet enn å sende deg gode tanker og en trøsteklem!

Signerer denne. Og lykke til!!!

[:(][:(]

ORIGINAL: Trone

Åååh nå ble jeg kjempelei meg [:(][:(][:(] Hadde så inderlig håpet det hadde klaffet nå... [:o]

Jeg skal fortsette å tenke på dere og sender dere alt av støv og tanker og lykkeønskninger!!! Stoooooor klem!!!

der vart det eg tenkte sakt....

Back
Topp