buster Forumet er livet 27 Jun 2006 #3 Ååååå, er glad i deg også!!!! [:)] Og i dere andre!! [:)] Satt faktisk å tenkte på d, dere er alle gode cybervenner!! [:D] Ville ikke vært foruten noen av dere!!
Ååååå, er glad i deg også!!!! [:)] Og i dere andre!! [:)] Satt faktisk å tenkte på d, dere er alle gode cybervenner!! [:D] Ville ikke vært foruten noen av dere!!
snusken Forumet er livet 27 Jun 2006 #4 Så koslig sagt!! Og takk det samme vil jeg si!! Jeg sier som Linka, det er en kjempefin kjemi her inne Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir!
Så koslig sagt!! Og takk det samme vil jeg si!! Jeg sier som Linka, det er en kjempefin kjemi her inne Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir!
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 28 Jun 2006 #6 ORIGINAL: snusken Så koslig sagt!! Og takk det samme vil jeg si!! Jeg sier som Linka, det er en kjempefin kjemi her inne Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir! Og dine venner er mine venner og mine venner er dine venner.. [:D][:D][:D]
ORIGINAL: snusken Så koslig sagt!! Og takk det samme vil jeg si!! Jeg sier som Linka, det er en kjempefin kjemi her inne Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir! Og dine venner er mine venner og mine venner er dine venner.. [:D][:D][:D]