Ville bare høre hvordan det går med alle :)

Camillae

Betatt av forumet
jeg vet ikke om dere husker meg i det heletatt, jeg forlot dere for 2,5 mnd siden. Men dere var så gode når jeg gikk gjennom helvete så måtte bare snike innom for å høre hvordan det går med resten av dere? <3

Husker deg godt jeg :) hvordan går det med deg/dere?
Håper alt står bra til, og at dere lykkes igjen veldig snart! :Heartred

Her går det fint, er 28+1 og begynner å bli utålmodig :p

Husker deg godt jeg :) hvordan går det med deg/dere?
Håper alt står bra til, og at dere lykkes igjen veldig snart! :Heartred

Her går det fint, er 28+1 og begynner å bli utålmodig :p
Dagene går, det er fortsatt en kamp å komme seg gjennom dagen, men dagene går no.

Utlomodig med 12 uker igjen ja, haha! Skjønner deg godt da, får håpe hun ikke drøyer for lenge over termin ihvertfall da :-D

Jeg har vært lite her inne, så har desverre ikke lest/sett noe til deg evt saken din. Men ser og skjønner at det at vært noe leit :-.(

Sender deg en god klem Camillae <3

Jeg har vært lite her inne, så har desverre ikke lest/sett noe til deg evt saken din. Men ser og skjønner at det at vært noe leit :-.(

Sender deg en god klem Camillae <3
Takk <3

Dagene går, det er fortsatt en kamp å komme seg gjennom dagen, men dagene går no.

Utlomodig med 12 uker igjen ja, haha! Skjønner deg godt da, får håpe hun ikke drøyer for lenge over termin ihvertfall da :-D
Det skjønner jeg godt, uten at jeg helt klarer å sette meg inn i hvordan dere har det.
Jeg har en følelse på at hun i magen går over termin, er hvertfall forberedt på det, så får jeg bare bli positivt overrasket hvis hun kommer litt før eller på termin :p

Håper jeg ser deg her inne i en termingruppe om ikke lenge, ønsker dere all lykke fremover :)

Her går det greit! Kjekt at du stakk innom for å hilse på! Håper du snart kan melde deg inn i et terminforum igjen!

Håper jeg komme tilbake til ett terminforum igjen, men kan nok ta en stund da sambo plutselig ikke vil ha barn på flere år.. Men jeg kommer nok inn å sniker litt her igjen når februar kommer :)

Håper jeg komme tilbake til ett terminforum igjen, men kan nok ta en stund da sambo plutselig ikke vil ha barn på flere år.. Men jeg kommer nok inn å sniker litt her igjen når februar kommer :)

Det er vanlig å tenke sånn, er så vondt og angstfylt å prøve igjen! Vi kan vel skrive under på at vi bare måtte hoppe i det 6 mnd etter at jenta vår døde under fødsel.. En er jo livredd for at det skal skje igjen... Bare send PM hvis du trenger å prate litt ;) Stor klem

Back
Topp