Vill bli mamma til 2!

Angel89

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Junilykke 2020 ♡
Ble gravid i januar og testen viste positiv 25. Januar. Var veldig usikker på når jeg hadde blitt gravid da jeg sluttet på p-piller nesten 2 mnd tidligere.
Bestilte TUL og fikk ikke se noe egg og konkluderte det med at jeg var tidligere på vei enn beregnet.
Ble sendt for å ta blodprøver.
Det ble dårlig med stigning og det ble en kjemisk. 3.februar..
2 uker seinere så mistenkte jeg EL igjen. Nå sitter jeg å venter på at klaffer på 2.forsøk.....
 
Synes dagene går så ufattelig tregt. I dag har jeg fri og da går det i hvertfall sakte.
I følge preglife appen så er jeg 2+4 nå. Må enda vente til uke 4+ og kanskje noen dager over det før før jeg tørr og ta en ny test.
 
CD 20 i dag og litt over en uke til jeg kan ta min første graviditetstest.
Har veldig vondt i hode i dag. Energien er på bånn og er veldig trøtt.
Er litt om i brystene også. Men har vell alltid blitt litt øm ca 1 uke før mens.
Det blir spennende å se om det klaffer denne gangen.
 
6 DPO i natt har jeg våknet hele tiden. Vond i puppene og i ryggen. Sååå trøtt også, i går tok jeg en hvil på sofan. Det er ikke så veldig likt meg.
Men det har vært mye å gjøre på jobben da. Så kan være sliten pga det.
F0r bare vente å se om TR kommer eller iķke snart da.
 
Så spennende ! Er selv 3 DPO i dag. Håper spiren sitter hos deg[emoji4]
 
9 DPO

Veldig ømme pupper i dag også, så vondt at det er vondt å ligge på magen og siden, føler de er helt støle hvis de har hengt lenge på siden.
Særlig når jeg tar av meg bhn for kvelden også.

Venter på tester i posten, håper de kommer i dag. Skal jo snart begynne å teste [emoji2]

Hadde så vonde pupper når jeg var gravid forrige mnd. Men det kan jo være hormonene som tuller. Kan ikke huske at puppene var så vonde før mensen. Har bare vært litt mindre ømt.

Ellers er jeg litt mere trøtt om dagen, men har hatt arbeidshelg og det var veldig travelt på jobb, så det kan jo være derfor også.
Det blir bare synsing uansett før det blir tatt en test.
Veldig fysen også igrunn. Får bare vente å se!

32 dager til jeg reiser til Syden! Det skal bli så godt, så kaldt som det har vært i det siste så skal det bli godt.
Synes det er allright å ha noe annet å tenke på under prøvingen.
 
10 DPO
20180228_155610.jpg
 
10 DPO (øverst)
11 DPO
Veit ikke om jeg tørr å håpe for mye..

20180301_073553.jpg
 
Jeg klarer liksom ikke å stole helt på de testene fra EBay. Og siden jeg har vært så sykt flink til å betale ned på lån så har jeg ikke en krone igjen til tester! [emoji17]
Jeg klarer liksom ikke helt å forstå, selvom at jeg ser utslag på hvertfall den siste der, at jeg kan forhåpentligvis være gravid.
Jeg er Såå utrolig deppa i dag. Jeg får meg ikke til å tro at det er sant eller at det er baby strek der. [emoji173]
Jeg vill ha det svartpå hvit. Lønn om 2 uker da [emoji173] Sambo står for mat og han synes jeg er litt rar som er så opphengt i dette. Skjønner at han ikke vill ha falske forhåpninger. Det vill ikke jeg heller [emoji17]

20180301_134827.jpg
 
Forstår ikke hvorfor du er i tvil eller ikke stoler på eBay testene. De har aldri lyvet for meg i mine 3 år som prøver og med sikkert 150 g-tester bak meg. De er like pålitelige som de dyrere og litt bredere strimmeltestene.

Gratulerer!!!!!!!!
 
Forstår ikke hvorfor du er i tvil eller ikke stoler på eBay testene. De har aldri lyvet for meg i mine 3 år som prøver og med sikkert 150 g-tester bak meg. De er like pålitelige som de dyrere og litt bredere strimmeltestene.

Gratulerer!!!!!!!!
Tok denne i dag! 14DPO, er ikke i tvil lenger [emoji7] Bare den vill holde seg fast nå da [emoji7]
20180304_174551.jpg
 
Gratulerer så mye :Heartred Herlig å se at det gikk allerede nå igjen!
 
Back
Topp