vill bebis

slett

Gift med forumet
var på min andre kontroll i dag, vi tok ul for å se om det var flere, men det var bare en[:D]
legen fortalte at her var hodet øynene, magen men akkurat i det han skulle ta bilde begynte bebisen å bevege på seg, den var helt vill, hoppet op å ned, bokset med armene og sparket med bena snudde seg å tok salto på salto

hjelp bebisen min har adhd sa jeg, legen bare lo, å fortalt at jeg var heldig som fikk se så mye liv, han fortsatte å se syntes det var så gøy å se, hentet en student og alle lo å pratet om den aktive krabaten.å jeg følte meg som en veldig kry mor[:D]

en helt fantastisk følelse,er så forelsket i min lille bebis. tenk jeg har et vakkert levende mirakel i magen. helt fantastisk[:D]

jeg har en stor å flott livmor, som gjør at bebisen har store områder å boltre seg på, derfor jeg er så stor, men helt normalt bare bra[:D]

jeg er så glad nå, skulle ønske jeg kunne delt denne følelsen med dere alle for den er god[:D]

skal på ny ul eller den ordinære ul på riksen den 9 mai, da får jeg sikkert bekreftet at det er en jente tihi

må vel ringe jordmor snart eller helsestasjonen for å møte jordmor, det er dem som setter opp savangerskaps forrbredende kurs, det blir gøy

Såååå gøy, jeg vil og se babyen min!! Kan tenke meg det at det var gøy å få se all aktiviteten, håper det roer seg etter ungen er ute[:D] Så det var bare en baby ja, lurer på om ingen på forumet skal få tvillinger... Jeg får ikke vite om jeg har en eller to før ul i april/mai. Gleder meg.

må da være noen som skal ha tvillinger, men det var jo en innom her som skulle ha trillinger, sikkert hun som ta igjen statestikken

ja det burde du glede deg til, om du ikke klarer å vent. vet jeg at man kan grine seg til det hehe[:(][:(][:(], si du er engstelig å redd å tror at det er noe som ikke stemmer eller noe.[&o] da får du det, men er jo ike så gøy å grine seg til det da[>:]

jegsa, det må være noe galt, se på meg da, ser jo ut som det er flere der inne eller at jeg er lengre på vei, er vel greit å sjekke det på ul. sant det sa legen [:)]på første ul så vi bare en, men det var så tidlig i uke 7 , skulle ta ny da den 20 som var dag[:D]

fantastisk, gled deg da går de liksom mer opp for en måtte sitte å kose litt med magen min å prate med bebisen i bilen før jeg dro fra legen, godt ingen så meg. ble helt tussete hehe. rart

lykke til da snuppa

Skal til legen neste torsdag, håper han da hører etter hjertelyden ihvertfall, vil ha en eller annen bekreftelse på at det virkelig er noen der inne!
Begynner jo å nærme seg den rutine UL, så tror jeg skal klare å vente til det.
Tar meg selv i å sitte og klappe og kose på magen, det er sikkert bare morsinstinktet vårt som slår inn[:)]

ORIGINAL: toffen

Skal til legen neste torsdag, håper han da hører etter hjertelyden ihvertfall, vil ha en eller annen bekreftelse på at det virkelig er noen der inne!
Begynner jo å nærme seg den rutine UL, så tror jeg skal klare å vente til det.
Tar meg selv i å sitte og klappe og kose på magen, det er sikkert bare morsinstinktet vårt som slår inn[:)]

Jeg gjør også d, snakker til magen som en annen tulling.. jaja [:D]
Så gøy det må ha vært acwa [:)] Og så kjekt at det sikkert er ei jente.

Så du hadde jente som magefølelse også [:D]

så koselig Acwa!!! Høres ut som en kjempe opplevelse, noe jeg også hadde da jeg var med førstemann.[:)] Håper jeg får tidlig ul jeg også. skal til legen i morgen. får spørre han da.[:D]

Sa han noe om kjønn nå??? Trodde ikke en kunne se det før i uke 19 el noe.

hei acwa[:D]

nææ så gøy. satt å smilte hele tiden da jeg leste inlegget ditt.
så koslig. å ble så misunnelig jeg.
skal til legen neste fredag. gjett om jeg skal mase om ultra lyd da a er så spent på den lille i magen.
vil ha en bekreftelse på at det er noe dær.
åh du er så heldig.kan tenke meg lykkefølelsen din jeg hadde blitt så glad selv hihi. [:D]

[:D] Hihi jeg smilte og lo da jeg leste innlegget ditt... Ja det er en utrolig opplevelse.
Kos deg videre... klem

hehe.. dette måtte ha vært morsomt å oppleve... Gleder meg til neste ul jeg også.. Man for så god følelse når man endelig for se hvordan den lille spiren har det...
Kjempe korslig at du fikk se såpass mye av babyen og godt å vite at alt er bra...[:D][:)]

ORIGINAL: 2become4

så koselig Acwa!!! Høres ut som en kjempe opplevelse, noe jeg også hadde da jeg var med førstemann.[:)] Håper jeg får tidlig ul jeg også. skal til legen i morgen. får spørre han da.[:D]

Sa han noe om kjønn nå??? Trodde ikke en kunne se det før i uke 19 el noe.

he he fant ikke ut om det er jente eller gutt, bare jeg som føler det så sterkt, derfor jeg skrev at jeg gleder meg til å få det bekreftet på ul på riksen 9 mai

sorry om jeg forvirret mnente ikke det

er det ikke jente blir det en rosa gutt, tihi, spiller ingen rolle hva det er. føler bare det er jente[:D]
noen kan være så heldig å se hva det er, har noe med tesiklenede til gutta og egglederene våre å gjøre

så manmge koselige svar jenter

lever fortsatt på en lykkerus, var artig å se hvor god plass den lille hadde å boltre seg på så den var helt vill[:D] hadde det bra da, tenker jeg

fikk bilde men da var bebisen så urolig så da ble ikke bilde så klart, så samboeren min syntes det ligner på en smurf, så har fått kallenavnet smurfen, gleder meg til han blir med 9 mai, det er en opplevelse å så vanskelig å gjennfortelle man må liksom være der å oppleve det

han gleder seg nå

vi skal ha barn damer,
gratulerer

mange klemmer fra oss to[:D]

han gleder seg nå. akkurat som han ikke har gjort det hele tiden[:D]
mente han gleder seg masse til ul nå

og vi gleder oss til å bli kjent med det lille menneske, helt sprøtt, sant jenter

Back
Topp