vill at tiden skal gå fort

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Vi har blitt enige om at vi ikkje skal fortelle om graviditeten før vi har kommet til uke 12.
Men forteller det til våre foreldre etter vi har vert på den første ul.
Skulle ønske ukene gikk fort så vi kom til den magiske uke 12 så vi kan fortelle denne kjekke nyhetenemoticon
 
Vi skal ikke fortelle noe til noen før uke 12, og det er veldig vanskelig! Håper det går kjempe fort :) Heldigvis kan jeg snakke om det her da, det gjør ventingen lettere :)
 
Enig!!!!! Synes tiden går altfor seint! Er 12 uker 1 juli, og det er leeeeeeeenge til!!! Vi får underholde hverande her så lenge og passe på at vi alle blir værende her så lenge!
 
Forrige gang gikk tida til 12 uker veeeeeeeeeeeeldig seint husker jeg!! Vet mange sier at tida går fortere med nr 2 (og 3 og.....), men jeg vet ikke jeg.. Men vi venter ikke med å fortelle det, mine foreldre og min søster fikk vite det med en gang sist - samme denne gangen. Hadde ikke holdt ut ellers!! Men det blir jo ikke offentlig før seinere da. 
 
Fru Håttentått skrev:
Vi har blitt enige om at vi ikkje skal fortelle om graviditeten før vi har kommet til uke 12.
Men forteller det til våre foreldre etter vi har vert på den første ul.
Skulle ønske ukene gikk fort så vi kom til den magiske uke 12 så vi kan fortelle denne kjekke nyhetenemoticon


det samme tenker vi også. er utrolig vanskelig å ikke si noe. hvor langt er du på vei nå da?=)
 
Back
Topp