Vilken vogn? Emmaljungla nxt90?

Silkatmor

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med emmaljungla nxt90?

Nå begynner 2018 modellene å komme i butikk.. den nye modellen er litt forbedret, den har blant annet demping, og virker ikke så stiv. Kjenner ingen som har den. Og har ikke lyst å bruke mange tusen, også er jeg kanskje ikke fornøyd..


Hvilken vogn skal dere ha?:)
 
Vi har Emmaljunga city cross all black etter storesøster og den skal vi bruke til lillesøster også [emoji108] Veldig fornøyd med Emmaljunga [emoji4] nxt90 ser utrolig fin ut da[emoji108]
 
Syns Emmaljunga nxt90/f er skikkelig fine! Men kjedelig med så lite demping. Hvis 2018 modellene har bedre demping kunne jeg vurdert den [emoji4] Vi kjøpte oss Edge duo med svingbare lufthjul vi nå, den er sååå god! [emoji4]
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial, også fant jo samboer Finn.no og gikk amok, så nå venter vi på ett av understellene som har svingbare hjul fra Emmaljunga, samt en City Cross bag :D
 
Babyjogger city elite skal vi ha [emoji4]
 
Har prøvd i butikk bare, men det var stor forskjell på hvilken Nxt90, outdoor virket best hjulmessig og dermed bevegelse.
Den er lett og tar liten plass :)
 
Vi har Emmaljunga Mondial duo med lufthjul. Veldig fornøyd med den romslige bagen, og hadde aldri klart meg med noe annet enn ordentlige lufthjul:) men den er stor og tung inn og ut av bil.. har en city mini med delux bag til å ha i bilen/på besøk.
 
Vi har en Emmaljunga Monial Deluxe med klassisk understell og store lufthjul. Vogna er stor og tung, så den er ikke den beste for de som skal frakte den mye i bil. Når det er sagt er vi utrolig fornøyde med vogna til vårt bruk :) Vi bor landig til, og vogna er herlig til bruk på lange gåturer i disse omgivelsene. Veldig stødig og solid, man føler virkelig at det er en kvalitetsvogn. Liker veldig godt at bagdelen er så stor, gutten vår hadde god plass i den helt til han ikke ville ligge i ro lengre.
 
Vi har en Emmaljunga Monial Deluxe med klassisk understell og store lufthjul. Vogna er stor og tung, så den er ikke den beste for de som skal frakte den mye i bil. Når det er sagt er vi utrolig fornøyde med vogna til vårt bruk :) Vi bor landig til, og vogna er herlig til bruk på lange gåturer i disse omgivelsene. Veldig stødig og solid, man føler virkelig at det er en kvalitetsvogn. Liker veldig godt at bagdelen er så stor, gutten vår hadde god plass i den helt til han ikke ville ligge i ro lengre.

Den vurderer jeg, vil ha en solid og stabil vogn med god demping da det blir turer på ymse underlag. Hadde Simo kombivogn med de to første, så tyngre enn den blir det uansett ikke :p
 
Den vurderer jeg, vil ha en solid og stabil vogn med god demping da det blir turer på ymse underlag. Hadde Simo kombivogn med de to første, så tyngre enn den blir det uansett ikke :p
Jeg kan trygt og varmt anbefale den modellen dersom du er ute etter en solid og stabil vogn! Helt tipp topp til vårt bruk, selv om jeg ser at andre vogner er bedre egnet som by- og shoppingsentervogn ;-)
 
Vi har en Emmaljunga Monial Deluxe med klassisk understell og store lufthjul. Vogna er stor og tung, så den er ikke den beste for de som skal frakte den mye i bil. Når det er sagt er vi utrolig fornøyde med vogna til vårt bruk :) Vi bor landig til, og vogna er herlig til bruk på lange gåturer i disse omgivelsene. Veldig stødig og solid, man føler virkelig at det er en kvalitetsvogn. Liker veldig godt at bagdelen er så stor, gutten vår hadde god plass i den helt til han ikke ville ligge i ro lengre.

Vi er også superfornøyde med den! Elsker den [emoji7] og den er veldig god på snøføret også! :) hvilken farge har du?
 
Har bestilt meg tfk joggster trail [emoji38] ønsker en lett og praktisk vogn med stor bag. Alltid likt de gamle modellene når jeg har jobbet i bhg, så måtte gå for den!
 
Jeg har en Bugaboo Donkey siden jeg har to tette fra før av. Elsker den vogna! Så blir å bruke den nå også siden de to siste blir 19 mnd mellom :)
 
Vi har kjøpt edge duo som vi hadde sist, elsker den vognen:) litt stor men meget behagelig:)
 
Vi er også superfornøyde med den! Elsker den [emoji7] og den er veldig god på snøføret også! :) hvilken farge har du?
Enig, fantastisk på vinterføre! :) Vi har lounge beige, og er så fornøyd med den fargen! Syns den er skikkelig lekker :D Hvilken farge er det på din?
 
Enig, fantastisk på vinterføre! :) Vi har lounge beige, og er så fornøyd med den fargen! Syns den er skikkelig lekker :D Hvilken farge er det på din?

Paris (mørke blå) :) gleder meg til å sette på bagen igjen[emoji7]
 
Back
Topp