Vilke ammeinnlegg?

rosarose

Gift med forumet
Eg kjøpe meg eit ammeinnlegg i ull i dag på apoteket, og måtte jo selvfølgelig kjøpe den dyreste som var str xs, for dei andre var jo så store at dei ville hengt utenfor bhen vist ikkje[:D] Og eg er ein str c før eg ble gravid! Men eg lurer på om dere andre har funnet slike i andre butikker? Og kor mange trenger man? Eg har jo ein gangs ammeinnlegg som skal inni ullen.

Jeg kjøpte et par i ull(ovale) på Rudo. Også har jeg en boks med vanlige.
Fulgte også med noen i en babypakke jeg fikk i Sverige.

jeg har ett par som jeg kjøpte på apoteket og så kommer jeg til å bruke engangs de dagene det ikke er såååå kaldt..

Jeg fikk et par i ull på sykehuset, og kjøpte meg et par ekstra, og det holdt for meg enda jeg fødte i desember. Men jeg brukte MASSEVIS av sånne engangsinnlegg, da!

Har bare en pakke med engangs jeg (coop) som jeg tar med på sykehuset - og så får jeg kjøpe andre når jeg kommer hjem og finner ut av det styret. Og skulle jeg av en eller annen grunn ikke like de jeg har med, så får jeg be svigerinna mi kjøpe med seg noe annet til meg mens jeg er på Ahus... jeg orker ikke å prøve å finne ut av det nå....

Det er hvertfall anbefalt å bruke de i ull, siden de puster og da unngår man brystbetennelse. Engangsene er i bomull og puster ikke noe særlig så da er det mye større sjanse for å få betennelse

Jeg har også kjøpt ull innlegg. Men er det meningen at det skal være et annet innlegg i tillegg? For en skulle tro melka gikk gjennom ulla slik at bh n ble bløt viss ikke. [8|]

Back
Topp