Viljesterke ettåringer...

Tror ikke hun er er smart nok til å lære av sine feil ennå :p Hun la hånda på den varme ovnsdøra og sa"auau", tenkte at hun ikke ville gjøre det fler ganger men det tok jeg feil :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja samme her. Han går bort til stekeovnen for å kjenne om den er varm etter å ha klaget litt en gang den var varm og han tok på den igjen og igjen og igjen :p
 
Mina har høydeskrekk(visste ikke at det gikk ann npr de er så små).
Hvis hun har kommet opp på en liten høyde blir hun livredd hehe...
Hun er veldig forsiktig og hører etter... takk og lov.

Wael derimot har vært klinkokos siden han løp i gå-stolen sin som 5 mnd og etter hsn startet å gp/løpe som 9,5mnd.... han er overalt... men,er nok the terrible two ;-)

Sent from my GT-I9300
 
Mina har høydeskrekk(visste ikke at det gikk ann npr de er så små).
Hvis hun har kommet opp på en liten høyde blir hun livredd hehe...
Hun er veldig forsiktig og hører etter... takk og lov.

Wael derimot har vært klinkokos siden han løp i gå-stolen sin som 5 mnd og etter hsn startet å gp/løpe som 9,5mnd.... han er overalt... men,er nok the terrible two ;-)

Sent from my GT-I9300
Hehe, mine er sånn uredde som bare stikker :p
I morges måtte jeg løpe en tur på badet for å pusse tenner før jobb og lot ungene være alene nede i to minutter. På vei ned hører jeg Eskil klage litt, for så å skrike til! Da fant jeg han på kjøkkenet stående på en krakk litt ut fra veggen/ vinduet, og lene seg mot vinduskarmen. Han kom seg jo ingen vei stakar og ble nok redd for å falle. Noe begynner han kanskje å lære seg :p
 
Hehe, mine er sånn uredde som bare stikker :p
I morges måtte jeg løpe en tur på badet for å pusse tenner før jobb og lot ungene være alene nede i to minutter. På vei ned hører jeg Eskil klage litt, for så å skrike til! Da fant jeg han på kjøkkenet stående på en krakk litt ut fra veggen/ vinduet, og lene seg mot vinduskarmen. Han kom seg jo ingen vei stakar og ble nok redd for å falle. Noe begynner han kanskje å lære seg :p
Hehe.. ser det for meg :)
Han skjønner nok det til neste gang da hehe...



Sent from my GT-I9300
 
Mina har høydeskrekk(visste ikke at det gikk ann npr de er så små).
Hvis hun har kommet opp på en liten høyde blir hun livredd hehe...
Hun er veldig forsiktig og hører etter... takk og lov.

Wael derimot har vært klinkokos siden han løp i gå-stolen sin som 5 mnd og etter hsn startet å gp/løpe som 9,5mnd.... han er overalt... men,er nok the terrible two ;-)

Sent from my GT-I9300

Hehe har en av hver her også :p Emira var og er som Mina og Liana som Wael.. uredd og er overalt på engang :p

☆★hilsen meg★☆
 
Hehe.. litt deilig å ha en rolig,ikke sta unge også ;-) hehe

Sent from my GT-I9300

Hehe ja, og med tanke på at vi fikk den rolige først, så har det blitt litt mer å passe på enn forventa, når nr 2 er av den uredde turbo-typen :p men så gøy å se to søsken med helt forskjellige personligheter!:D

☆★hilsen meg★☆
 
Jeg også unngår å bruke "ikke" og er veldig bevisst på det, siden hjernen ikke oppfatter det ordet (or so I've heard). Like greit å si "spis fint" isteden for "ikke rot".:) "Nei" bruker vi, på lik linje med "a-a-a".

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi gjør akkurat det samme :) merkelig nok så er det stort sett det Saga sier hele dagen, 'nei, NEI! Nenenenei' men hun nikker heldigvis når hun egentlig mener ja <3

Storebror hadde vi ALDRI sånne 'faser' med, haha, møter meg selv i døra hver dag jo!



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp