Viljesterk

AG

Betatt av forumet
Hei igjen etter å ha vert borte fra siden så er jeg her i gjen. Er det flere her inne med viljesterke smårollinger? Det er en bra ting, men han er så sutrete fortiden. Får han beskjed om at noe inne skal røres gnåler han, og om han ikke får smake av oss gnåler han. Jeg er vant med eldre barn fra bodd som gjør dette, men hvet ikke helt hvordan jeg skal håndtere dette med min egen 11mnd gamle gutt. Fløut men sant.... Kjenner flere seg i gjen, og hva gjør dere med det.

Jeg hvet han trenger flere utfordringer nå, og vi skal begynne med dagmamma frem til vi har fått barnehageplass 1.august.

Fint å se deg igjen. :)

Kjenner meg litt igjen. Han kan begynne å sutre om vi tar noe fra han som han ikke får lov å ha. Da bare distraherer vi han. Det pleier å funke. ;)

Har ei med meget sterk vilje her og. Skriker viss jeg sier at hun ikke får lov til noe, viss hun ikke får smake av oss, viss jeg går på kjøkkenet mens hun er i stuen osv. Hjelper litt å distrahere, men det varer bare noen minutter så er det påan igjen. Slitsomt, men tenker at det er en periode de må gjennom :)

Oh yes! Her blir hun sprett sint om vi tar ifra henne noe og når hun må ligge i ro under bleieskift og påkledning. Blir helt svett jeg :p Må jo holde henne fast med makt og føles så feil

Bra å høre at vi ikke er alene. Ekstra ille er det etter klokken 17.00 når han begynner å bli trøtt. Da er det om å gjøre å finne på noe konstant, eller se mellom fingrene på noe som ikke er lov men ikke farlig. Bytte rom i huset funker. Håper det er en periode, når han begynner å gå kan han stå å bytte bleie. Det blir bra

Back
Topp