Vilje!

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Min gutt som blir 10mnd 7.mai har nå fått en ekstrem vilje! Han er en veldig blid og sprudlende gutt, men veldig bestemt på hva han vil! Jeg er spent på hvordan han blir ettersom han blir eldre Gleder meg til alle utfordringene;)

Er det andre som også opplever dette?:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Ja! Frøkna mi e sta som bare juling :p hehe... Veldig blid, snill og sprudlene og då ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
Ja! Frøkna mi e sta som bare juling :p hehe... Veldig blid, snill og sprudlene og då ;)

babyjente 27 Juli ♡
Godt å høre det er flere:) hehe.. Det er litt morsomt at de vet hva de vil og da, egentlig litt betryggende for fremtiden om en ser det på den positive måte :) men utfordringene blir mange ser jeg for meg:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Godt å høre det er flere:) hehe.. Det er litt morsomt at de vet hva de vil og da, egentlig litt betryggende for fremtiden om en ser det på den positive måte :) men utfordringene blir mange ser jeg for meg:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️

Ja d e jo artigt altså, men litt slitsomt til tider! :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Åja! Han vet AKKURAT hvordan han vil ha det :) og er ikke redd for å si ifra :p

Veldig blid ellers :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åja! Han vet AKKURAT hvordan han vil ha det :) og er ikke redd for å si ifra :p

Veldig blid ellers :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres veldig kjent ut:)


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
En bestemt liten mann her og. Spesielt på stellebordet, der skal han definitivt ikke ligge på ryggen; ) og det nytter ikke å holde han igjen;) så det ender vel til slutt med at bleiens innhold ender opp på steder det ikke burde være;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Gjør jeg noe han ikke liker er han ikke sen med å si "mamam! Neineinei!"


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oh yes! Bestemt herremann her i gården også :) Heldigvis forholdsvis lett å avlede fremdeles, men det blir vanskeligere det også merker jeg.

Ellers er han utrolig blid, tålmodig og morsom :)


Fødte en gutt 20. juli 2013
 
En bestemt liten mann her og. Spesielt på stellebordet, der skal han definitivt ikke ligge på ryggen; ) og det nytter ikke å holde han igjen;) så det ender vel til slutt med at bleiens innhold ender opp på steder det ikke burde være;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har blitt mester i å skifte bleie mens hsn er på magen, alt annet nytter ikke ;)
 
Jepp, denne karen har også sterk (u)vilje. Å få på ham ytterklær er ikke noe lett.. og lue/solhatt river han rett av igjen..
 
Jepp, denne karen har også sterk (u)vilje. Å få på ham ytterklær er ikke noe lett.. og lue/solhatt river han rett av igjen..
Det gjør min og. Kriise å kle på seg! Men egentlig vanlige klær og her ofte, særlig body:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Samme her. Tror frøkna har fått staheta fra både meg og samboer. :eek:

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg har blitt mester i å skifte bleie mens hsn er på magen, alt annet nytter ikke ;)
Hehe:) jeg har blitt ganske god på å skifte på magen, halvveis sittende, på siden og stående å trampe og en miks av alle disse hehe


Prinsen ble født 07.07.13❤️
 
Hehe:) jeg har blitt ganske god på å skifte på magen, halvveis sittende, på siden og stående å trampe og en miks av alle disse hehe


Prinsen ble født 07.07.13❤️
Tror jeg meg lære meg å skifte bleie på magen jeg og;) godt det ikke bare er min;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp