x1xvilduren Gift med forumet 3 Okt 2008 #4 ha ha ha ha.... konge.. skulle bare tulle litt med deg. fikk litt dårlig samvittighet nå.... klem!!
sesa Elsker forumet 3 Okt 2008 #5 ORIGINAL: vilduren ha ha ha ha.... konge.. skulle bare tulle litt med deg. fikk litt dårlig samvittighet nå.... klem!! Nei det skal du ikke ha.. Synes egentlig tilhører juli ble litt liten sev.. Så da fikk du sparka meg i baken til å få fikset den da vettu.. Klem
ORIGINAL: vilduren ha ha ha ha.... konge.. skulle bare tulle litt med deg. fikk litt dårlig samvittighet nå.... klem!! Nei det skal du ikke ha.. Synes egentlig tilhører juli ble litt liten sev.. Så da fikk du sparka meg i baken til å få fikset den da vettu.. Klem
x1xvilduren Gift med forumet 3 Okt 2008 #6 den nye logoen vvar kjemmpe fin..... skal bli så spendene å følle med deg i denne graviditeten og..
sesa Elsker forumet 3 Okt 2008 #7 Takk for det.. Ja jeg skal nok opdatere dere om hva som skjer se..[:D]
H huva Forumet er livet 3 Okt 2008 #8 [:D] fin den nye der ja... gosh teeeenk at du er gravid igjen...
sesa Elsker forumet 3 Okt 2008 #9 ORIGINAL: huva [:D] fin den nye der ja... gosh teeeenk at du er gravid igjen... Takk for det.. [:D] ja tenkt det.. begynner å bli vant til det nå.. [:D]
ORIGINAL: huva [:D] fin den nye der ja... gosh teeeenk at du er gravid igjen... Takk for det.. [:D] ja tenkt det.. begynner å bli vant til det nå.. [:D]