Vil vite dine vaner og uvaner.

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Skriv ned en uvane og en vane....

Uvane er noe du gjør ofte og av vane,men som du gjerne vil slutte med.

Vane er noe du gjør ofte,men ikke gjør noe.

Jeg kan begynne.

Uvane: svarer på et spørsmål før de er ferdig å stille det. Bare for å irritere.
f.eks hvis en begynner å spørre: "har du sett.."
Da svarer jeg før de er ferdig: "nei den har jeg ikke sett" og er skikkelig overrasket i stemmen.

Vane: lager klart det meste av middagen før jeg begynner å koke og steke.
som å kutte alle grønnsaker,og dele kjøttet, måle opp vann/melk o.l.

Uvane:
Har sikkert mange, men en av de mest irriterende for meg selv ([8D]) er at jeg må "skrive" ord med fingeren når jeg ser på film/tv etc. eg tar ord fra det jeg hører på tv, og skriver det med fingeren på låret, hånda til min kjære eller andre steder hånda mi befinner seg. Jeg MÅ gjøre det, og jeg gjør det igjennom hele filmen, ikke bare innimellom. Lurer på hvorfor jeg gjør det?

Også rister jeg på det ene benet uten å tenke over det innimellom. Det er irriterende for andre.

Vane:
hmm.. kommer ikke på noe spes nå. Tar p-piller hver morgen. Kjekk vane.[;)]

Uvane: tygg på leppa mi... som andre bit negla.

Vane: står opp tili å drar på jobb ca 20-25 min før æ treng, så har æ god tid til å våkne å drekk kaffe på før æ må gjør nå [8D] 

Uvane : Jeg lar tørketrommelen stå å pipe til den slutter, fordi jeg ikke gidder å gå heeeele veien ned for å skru den av.

Vane : Jeg henger alltid opp nøkler når jeg kommer hjem, slipper å bruke tid på å lete etter de.

ingen flere som har vaner/uvaner?

Glemte jo helt hvilket forum jeg var innpå....[;)][;)][;)]

Her er det jo bare perfekte mennesker....[8D][8D]

Uvane: skifter klær ofte, men ikke så flink å legge på plass. Glemmer visakortet ved pcn når jeg har handla på nett.

Vane: Handler middag til flere dager av gangen[:)]

Uvane: biter negler

Vane: har smør før sukkeret og kanel når jeg lager grøt. Og skal ha rød saft til.
Ostehøvel til gulost skal være rett, mens til brunost skal det være ruglete. Rett brunost smaker ikke noe godt. (kanskje en uvane?)

Uvane: biter negler og biter meg inni leppa
Vane: må alltid tisse med en gang jeg står opp...

ORIGINAL: Thomas toget

Uvane: biter negler

Vane: har smør før sukkeret og kanel når jeg lager grøt. Og skal ha rød saft til.
Ostehøvel til gulost skal være rett, mens til brunost skal det være ruglete. Rett brunost smaker ikke noe godt. (kanskje en uvane?)
tror det kalles tvangstanke[8D][8D]

jeg har sånn at ostehøvelen til hvitost skal skjære tykt,mens brunosten skal skjærest tynt...

gir meg ikke,dytter litt til[:D]

Uvaner: Det at jeg ALDRI greier og sette skoene mine på plass i sko hylle.. Drar frem 1 og ett par og tilslutt så er det en dunge med mine sko rett innenfor ingangsdøren.. Utroligt irriterende men gjør jeg noe med det nei..

Har 1 til.. Jeg tar aldri ut gammel mat fra kjøleskapet før det lukter død når jeg åpner det.. Sambo er flink til og gjøre det da så er ikke så ofte at lukta slår meg i nesen.. Og så er det vell en uvane at jeg absolutt tar vare på middager rester, som jeg egentlig vet at det er ingen som kommer til og spise. men jeg skal absolutt pakke dette inn og la det stå evigheter i kjøleskapet..[:D]

Vaner: denne må jeg tenke på, kom ikke på noenting jeg :O

Uvane: Har alt for mange tvangstanker, og jeg MÅ gjøre/ikke gjøre tvangstankene..

Vane: tar medisinen og pusser tenner morgen og kveld [8D]

uvane: Biter negler og huden rundt neglen

Vane: tar medisinen min hver dag[:)]

Uvane: Jeg glemmer ting hele tiden (eller gidder kanskje ikke[8D]) - som hvis vi skal ha potetgull i helga og jeg heller det over i en bolle så istedenfor å kaste posen lar jeg den bare ligger på benken.. Gjelder vel forsåvidt alt jeg heller over i en bolle eller lignende.. hehe[8D]
Eller glemmer å spise opp yougherten som står i kjøleskapet og av alle ting irriterer det sambo mye.. hehe[8D]

Vane: Må alltid på do å tisse før jeg legger meg opp når jeg står opp. Står opp, klr på meg, pusser tenna og setter meg på bussen for å sove en times tid på vei til jobb.. Hmm, kommer ikke på mer da[:)]
Joo, må sette opp en liste over ting jeg skal huske å pakke når vi drar på turer osv[:)]

Uvane : Røyker... Trenger ikke utdypes mer tenker jeg[8D]

Vane : Må ha et stort glass melk med en gang jeg står opp om morgenen. Ingen melk i kjøleskapet om morgenen er det samme som at dagen min er ødelagt!

ORIGINAL: Bollak

Uvaner: Det at jeg ALDRI greier og sette skoene mine på plass i sko hylle.. Drar frem 1 og ett par og tilslutt så er det en dunge med mine sko rett innenfor ingangsdøren.. Utroligt irriterende men gjør jeg noe med det nei..

Har 1 til.. Jeg tar aldri ut gammel mat fra kjøleskapet før det lukter død når jeg åpner det.. Sambo er flink til og gjøre det da så er ikke så ofte at lukta slår meg i nesen.. Og så er det vell en uvane at jeg absolutt tar vare på middager rester, som jeg egentlig vet at det er ingen som kommer til og spise. men jeg skal absolutt pakke dette inn og la det stå evigheter i kjøleskapet..[:D]

Vaner: denne må jeg tenke på, kom ikke på noenting jeg :O
akkurat som jeg skulle skrevet det selv...hehe

Uvane; Tar aldri ut av tørketrommelen når den er ferdig, så hver gang jeg har en vask som skal tørkes må jeg ta ut de tørre klærne først; og disse har jeg da ikke tid til å brette, så jeg legger dem i en haug på senga vår. Den haugen blir enormt stor på kort tid...[:@]

Vane; Henger ALLTID opp hånkleet etter dusjen, og GÅR og leverer eldstejenta i barnehagen hver dag.

Uvane: gjør altid ting jeg skulle ha gjort klart til en viss tid i siste liten. ALTID jeg er aldri tidlig ute med noe.. tenker har goood tid å plutselig har man ikke det lenger[&:]

Vane: kutter altid brøde i den ennden som stikker ut av brød posen. vis jeg får lagt det feil så må jeg snu det før jeg kan kutte i det[8D]

Uvane: gnur beina inntill hverandre, spesielt før jeg skal sove eller sitter å koser meg. (irriterende for sambo når vi skal sove) [8D]

Vane: Må henge opp klærne selv, og brette de. pga det skal gjøres sånn og sånn, sambo får ikke lov til å hjelpe meg med det for han gjør det feil. (i forhold til hvordan jeg gjør det da)

Back
Topp