VIL VIL VIL

kunne egentlig tenke meg å være her eg også :) da hadde jeg rukket å bli ferdig med studiene også..
 
Jeg vil også gjerne inn her!!! Negativ test idag, og pga latterlig lang syklus, så blir nok dette neste sjanse. Jeg vil vil vil!!! ;)

Lykke til alle sammen! :)
 
da er vi 3:) siden jeg ikje komm meg inn på april, får jeg sattse på juni da:):): håpe håpe håpe:):)
 
håper og jeg havner her.. fryseforsøk midten av september..så etter mine beregninger håper jeg termin vil være rundt 10  juni.
krysser krysser 
 
Jeg er også med! 2.IVF, så jeg håper så inderlig emoticon
 
Håpe me komme inn her me og, negativ test på april baby, mannen i nordsjøen nå 1 mnd. DÅ BLIR D FORHÅPENTLIGVIS JUNI 2012  

Fra før har me ei prinsessa fra juli 2010!
Lykke te alle sammen, spennande tid i møte!
 
Her vil jeg så gjerne gjerne!! Mistet nettopp en veldig fersk spire, så håper kroppen er klar igjen i løpet av september :o) Lykke til, jenter!!!
 
Jeg vil også så inderlig inn her!
Har prøvd siden juni. Hadde håpet det skulle klaffe med en mai-baby og fikk svak positiv test i går, men ser ut som tanta har komt på besøk i dag likevel... :(

Satser på at det klaffer 12. september og at det blir 6.-junibaby på meg i stedet! :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :)
 

Jeg må nok også satse på juni! Og det passer oss forsåvidt fint. Har en gutt fra slutten av april 09, og ville blitt heftig og dyrt med 2 bursdager i løpet av et par ukers tid hvis spira hadde sittet nå. Terminen nå hadde blitt 8. mai, og jeg må ha planlagt ks neste gang, så det hadde blitt tette saker emoticon

Så er nok best med juni 2012!! 

 
Her vil jeg også inn =) så det blir bånngass med sex i hele september :D
 
Her vil jeg også inn =) så det blir bånngass med sex i hele september :D
 
Vi håper også på en liten bebis juni 2010 :-) Har fra før av en gutt som er født i september, så syns det passer fint å ha ca 3 år imellom! Håper spira sitter ;-P

Lykke til med prøving!
 
jeg å vil virkelig inn her , stå på jenter semptember kan bli en spennende mnd
 
Henger meg på...
 
Jeg og vil inn hiiit3 dager igjen til g-test nå
 
emoticonWe can do it !! kom igjen la det være vår tur !!!  *krysser fingrene for oss alle *  =) =)
 
Back
Topp